Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
posiadam tds z 1996 prawie rok. Przez tenczas spalil mi okolo 15 zarowek. W tamtym tygodniu kupilem jedna na przod i dwie na tul .Tydzien w zakopanem i po powrocie jeda z przodu i z tylu ale inne nie te same.mam wrazenie jakby czesto lewa strone palilo.A zadnych problemow z elektryka nie mam.Ksenonow tez niemam. Prosze o porade...
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH 0 504 256 487
Opublikowano
Kolego masz uszkodzony regulator napięcia,mało tego defekt ten pojawia sie nie zawsze a czasami.Zmierz napięcie akumulatora 13,8 do 14,4.Ale i tak wymień regulator,mały koszt.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

M Tak jak kolega napisal masz uszkodzony regulator napiecia. Nie wiem tylko dlaczego kolega napisal ze defekt ten pojawia sie czasami.

Ale prawda jest ze ladowanie powinno wynosic na uruchomionym silniku 13.8V do 14.4 jezeli te wartosci sa inne (u ciebie prawdopodobnie napiecie bedzie wyzsze) to przynajmniej regulator jest do wymiany.

O ile w e32 koszty regulatora to faktycznie okolo 30 zl to w e39 moze juz nie byc tak wesolo.

Opublikowano
Napisałem czasami bo miałem taki przypadek w moim aucie jak było zimne było ok 14,4V a jak się zagrzał to zaczynało się skakanie napięcia nawet do 15,5V.Oczywiście nie jest to żadną regułą.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.