Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Pytanie

 

Jakie powinno być ciśnienie na cylindrach w zdrowym M 10 1.8 z Kat

 

czy jest różnica i jaka powinna być pomiędzy ciepłym a zimnym silnikiem?

 

Przy jakim ciśnieniu powinienem mysleć o remoncie :doh:

 

Pozdrawiam :wink:

Mariusz

Opublikowano

Hej!

 

Ciśnienie powinno wynosić 10-11 bar, pomiar powinien być wykonywany na silniku, który osiągnął normalną temperaturę pracy.

 

Myślę, że jeśli nie masz ewidentnie zbyt niskiego ciśnienia, nie ma co szukać dziury w całym :)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Mam ciśnienie 8 ba na każdym cylindrze zalany jest helixem 15W40 i po 1000 km nie wziął oleju

 

niestety rozwija max 160 km/h ale w duuuużym trudzie -choć przyspiesza w miarę sprawnie jak na 22 letniego staruszka

 

Nie kopci

 

Pozdro

 

Mario

Opublikowano
głowica 200-250 (bez prowadnic) uszczelka od100 do 120 pierścienie okolo 40 zł na cyl. rob.300 400 zł to wcale nie musi być silnik podjedz sprawdze 880064355
orzełe34
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witajcie

 

zmierzyłem ciśnienie na cylindrach - wyszło równo po 8 na każdym - na początku wydawało mi się za małe - zerkam w ksiązkę a ty widzę , że 1.8 M10 z KAT ma mieć 8,2 ba - także jeszcze nieźle z moim baurkiem :wink:

 

No to co dalej aby rozwijał max prędkość ?????

 

Pozdrawiam

Mario

 

Ps Orzeł 34 - podjadę jak będę wolniejszy

Opublikowano

Ja bym najpierw sprawdzil, czy predkosciomierz nie przeklamuje ;).

A potem standardowo: filtry, swiece, kable wysokiego napiecia, kopulka, sprawdzenie, czy rozmiar opon jest fabryczny, cisnienie w kolach, hamulce (czy nie blokuja lekko) i pewnie jeszcze pare innych drobiazgow.

Mozna tez pojechac na hamownie (szczegolnie, jak bedzie jakies dyno-day) i sprawdzic ilosc koni. Ewentualnie mozna tez zmierzyc G-techem przyspieszenie (w razie czego zglos sie do mnie, mam G-techa), zawsze to tez jakis pomiar.

Z tego, co pamietam, moje E30 318i tez za bardzo szybciej niz licznikowe 160 km/h jechac nie chcialo.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.