Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich.

 

Na dniach zostaję bez samochodu (czym jeździłem wstyd się przyznać) i poszukuję autka. Podoba mi się e36, a mój mechanik krzyczy, że jeśli kupię coś innego niż bmw to nie będzie tego serwisował.

 

Szukam autka w miarę dynamicznego (tak żebym nie musiał ciskać do podłogi, czekać aż samochód zacznie się rozpędzać i potem mówić zdrowaśki przy wyprzedzaniu) i ekonomicznego (kiedyś miałem hankę civic 100km i była fajna - tylko rozbiłem :) ). Coś najbardziej mnie korci na 318 is, chyba powinno wystarczyć (bo 1,8 zwykłe może być ciut przy mało), 320 też tak ooooo (za is jeszcze to, że 10km tylko mniej a instalka tańsza). Jako że troszkę km robię (teraz ok 15 ts km na 6 mcy) będę pewnie chciał założyć sekwencję. Autko musi mieć klimkę!!! Co do budy tylko nie compact (fuj). Finanse to tak 10k (nie bardzo mam jak dozbierać, bo niedługo Chajtnę się będę i inne wydatki)

 

Proszę o opinię: czy taki 1,8 is z sekwencją będzie ładnie fruwał i czy za takie pieniążki spełnię moje wymagania (na początek może być bez gaziku). Teraz czy szukać auta w Polsce, czy może lepiej wyprawa do Niemiec (mam całe ZERO doświadczenia w kupowaniu auta za granicą - przynajmniej mechanika który pojedzie ze mną)?

 

Proszę o odp...

Opublikowano
Witaj jeśli masz kupować bmw to od razu kupuj r6 np 320i,dobre osiągi no i kultura pracy :cool2:co do gazu to nie polecam żadnej instalacji bo wcześniej czy pozniej pojawia sie jakieś problemy,bmw nie lubi gazu,bynajmniej moje jest takie zdanie,jak masz możliwosć to jedz do niemiec po auto,
Opublikowano

Zależy czego oczekujesz. Jak chcesz zeby fajnie smigalo i bylo oszczedne w miare to 318is. Mniej oleju idzie, mniej swiec, mniej kabli, mniej pali. Jesli chcesz mieć kultre pracy i muzyke spod maski to bierz 320i. Troszke drozszy w utrzymaniu, ale wrażenia niezastąpione :8) Co do gazu to ja bym nie słuchał nieuzasadnionych wypowiedzi w stylu "gaz do kuchenek" i "BMW nie lubi gazu". Ja powiem, że BMW nie lubi chały. Jak jest dobrze zrobiona instalka to nie ma prawa sie nic dziac. I musi to być instalka sekwencyjna koniecznie! Po II generacji to nie lubi chyba żaden samochod. A potem jak tankujesz to banan na twarzy. Co do kupowania auta to polske odradzam. Nie kombinowany egzemplarz to szukac ze swieca trzeba. Za granica sie to poprostu nie oplaca. Nie ma klejonych na szybko samochodów*, za cofanie licznikow z tego co sie orientuje spore kary maja. Ja bym jechal za ranice, czasem drożej, ale bardziej pewnie. :cool2: Weź ze soba mechanika.

 

* - można spotkac takie przy granicy, robione w polskich warsztatach. :mrgreen:

Opublikowano

Szukaj iski ale za 10 kola mlodej nie wyrwiesz. Lepiej kupić rok, 2 starszą ale w dobrym stanie. Przy zakupie nie napalaj się na dany model, podejdź na chlodno. Wiem że cięzko ale to procentuje. Koledzy pisali o silniku 2,0 l (wiadomo R6) ale on niewiele mniej pali od 2,5 wiec wybór nalezy do ciebie.

Większośc egzemplarzy BMW przynajmniej miala kolizje i byla malowana. Jak się znasz na blacharce to luz jak nie to wez ze soba kogos kto choc troche ogarnia temat. Wazne jak auto jest zrobione. Wszelkie punkty gdzie pojawia sie rdza swiadcza o kiepskiej naprawie.

Co do instalacji gazowej to jesli jest to sekwencja i dobrze zalozona to nie odczujesz ze masz gaz chyba ze przy tankowaniu lae to juz tylko na plus.

Za miedzą kupisz pewnie w tej cenie ale wiadomo że bez instalacji.

Pozdrawiam

Opublikowano

Już raz się zgrzałem z samochodem, jak zobaczyłem to aż sie napieło przyrodzenie, krew z mózgu spłynęła i kupiłem - NIGDY już nie popełnię takiego błedu :) Nie jestem teraz napalony na żadną budę, wersję silnikową a nawet nie koniecznie BMW.

Co do gry R6 -wiem jak to pięknie brzęczy. Jestem nastawiony na troszkę mniejszą moc ponieważ zaraz moja kobieta zrobi prawko- a do 192 kunnej maszynki strach ją wsadzić za kółko.

Instalację jeśli założę to tylko i wyłącznie sekwencję, dopytam o zakład na forum. Mój mechanior pracował kilka lat przy bmw, tam się zakochał i tak mu zostało (nawet jego pies to Bawaria :)).

Co do wieku auta- to jeśli jest w uszanowane to wiek nie ma znaczenia! Ja osobiście najbardziej obawiam sie cięzkiej nogi poprzedniego właściciela i tych przebiegów 250-300 tys km ( a najbardziej tych po 150 na liczniku).

Aj tyle aut, ale jak przychodzi do kupna to Ciężko wybrać coś wartościowego :(

Opublikowano

Ciężko wybrać ale czasami się trafi

sam kupiłem niedawno E 36 M40 założyłem sekwencję za 2000 pln

i śmiga też jak trzeba dlaczego wybrałem klekota bo wiem że są mocne

mam drugą E 30 w 1,5 roku zrobiła 170 000 km na gazie i nic tylko leje i jade zobaczymy jak ta się będzie sprawować prawdę mówiąc nie sądziłem że kupię jakiekolwiek BMW ale nigdy nie mów nigdy :)

zapłaciłem za nią 6000 z 1992 r. nie bita nie malowana silniczek suchutki bajka 0 jakiej kolwiek rdzy poprostu laleczka jeden wł. 15 latek śmigał zrobił 230 000 km. nie śpiesz się a trafisz

Powodzonka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.