Skocz do zawartości

Plyn chłodniczy i olej w układzie !!!! Pomocy !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Dzisiaj rano gdy dojechałem do pracy - niecałe 30 km przy parkowaniu coś jakby delikatnie strzyknęło pod maska, nie wiem czy to był dźwięk butelki na którą najechałem czy może rzeczywiście coś pod maską - wyszedłem sprawdzić. Zaobserwowałem, że cieknie mi dość mocno jakiś płyn. Jak się później okazało był to płyn chłodniczy.

 

Postanowiłem odkręcić bardzo powoli korek od zbiorniczka- tak aby spuścić najpierw ciśnienie. Gdy całe powietrze zeszło odkręcałem powoli korek dalej, aż tu nagle płyn z wielkim ciśnieniem zalał zaczął wydobywać się zalewając całą komorę. Zdążyłem zaobserwować, że płyn jest koloru BRĄZOWEGO - zalewałem borygo, eko - zielony. Płyn na betonie jakby z niewielką ilością oleju - kolorowe plamy.

 

Dzisiaj rano coś mnie tchnęło żeby sprawdzić stan płynu - było ok.

 

Co się mogło stać z moim e32 ?!? Błagam o pomoc bo jakoś muszę wrócić do domu ! Czy mogę to jakoś szybko skutecznie sprawdzić ? Czy dojadę te 30 km gdy doleje powiedzmy 0,5 l płynu ?!

 

Proszę, proszę, proszę

 

Szukałem ale nic podobnego nie znalazłem.

Pozdrawiam,

 

Zdesperowany Marcin

Opublikowano
to wygląda na uszczelkę pod głowicą a sprawdzałeś może czy w oleju nie ma płynu chłodniczego ? wtedy pod korkiem od wlewu oleju powinna być biała maź !! NIestety tego tak sobie nie naprawisz - trzeba zdjąć głowicę dać do splanowania i odpowiednio dokręcając śruby zamontować głowicę!!! :( :( :(

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ostatnio troche jezdzilem ze zbyt niskim poziomem oleju - ale kontrolka nie pokazywala się nie świecila. Może jakies powiazania ?

 

A płyn wydaje sie że kapie gdzieś na wysokości słupka A :(

 

Dojade 30 km czy moze mnie czekać ew. szlif gdy zbagatelizuję ten objaw ? :( Ew. dolewać co 10 km świeżej wody tak żeby dojechać do domku i tam sie zająć tym w weekend ?

 

Jestem w cholernie zlym nastroju, wiecie ? :-)

 

Pozdrawiam.

Marcin

Opublikowano

Mam właśnie zamiar urwać się godzine przed końcem pracy i sprawdzic takie pierdołki typu wężyk. Ale niepokoi mnie ten olej, moze to tylko spowodowane tym, że w sobote gdy dolewałem troche mi skapło na silnik zboku - nie mogłem tego wytrzeć i teraz spłynęło, ale skąd te cisnienie ? Byla mala fontanna... Cholera, modle sie, żeby to nie byla głowica.

 

Trzymajcie kciuki. Zaplanowałem już inne wydatki na Betke po wyplacie :-)

 

Ew. koszt wymiany uszczelki i czynności związanych z nią ile by to mnie wyniosło ?

 

Pozdrawiam,

Marcin

Opublikowano
Ale wczesnie tez tak otwierałem i wszystko było w porządku, ja go nie odkręcilem od razu, tylko powoli, cisnienie niby uszło, a pozniej mała fontanna - moze nie powinienem odkrecac, ale chcialem zobaczyc co to cieknie czy chlodniczy czy moze coś innego.
Opublikowano

Przepraszam za double posting ale chciałem podzielić się doświadczeniami, bo jak się okazało - tak podejrzewam wina była po stronie termostatu. Byłem u mechanika, samochód się grzał odpowietrzyliśmy układ, zalaliśmy wody i nadal to samo... dodatkowo chłodnica sie nie nagrzewala a przewody twardniały. Wyjelismy termostat, jak reka odjal. Tylko skad przecieki ? Mozliwa jest taka sytuacja ze zbyt duze cisnienie wypychalo płyn którymś z przewodów ?

 

Co wy o tym sądzicie ?

 

Pozdrawiam,

Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.