Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dzisiaj rano odpalilem swoja 728 i wyskoczyl mi komunikat zeby dolac plynu. dolalem wiec i pojechalem wyciac katalizatory (przednie) i w ich miejsce wstawic strumienice. Wracajac zrobilem jeszcze jakies 50 km i pojawil mi sie znow komunikat zeby dolac plynu. Niestety nie mialem takiej mozliwosci... postanowilem dolac jak dojade dod domu. Jednak po jeszcze kilkunastu km (doslownie jakies 4 km od domu) wyskoczyl komunikat zeby wyl motor bo temp jest za wysoka. Zatrzymalem sie na polnej drozce, zgasilem motor, podnioslem maske a tam masakra- silnik paruje, caly zalany plynem... Odczekalem kilka minut, odpalilem i przejechawszy kilkaset mtrow znowu to samo. Poczekalem az wystygnie i tak jeszcze raz stajac dochalem w koncu do domu. CO TO MOZE BYC ILE KOSZTUJE?!?!?! boje sie teraz auta ruszyc... POMOZCIE BLAGAM!!!

Opublikowano

Przede wszystkim zachowaj spokój, dolej płynu oczywiście silnik zimny, odpal i obserwuj koniecznie staraj sie odpowietrzyć silnik.

2. Przy następnej takiej niespodziance nigdy nie jedź autem lepiej ściągnij auto do domu awaryjnie, linka lub laweta, brak płynu grozi miejscowym przegrzaniem silnika (szczególnie głowicy).

3. Lepszy gotujący się płyn, niż jego brak

Opublikowano
niedawno siadlem znowu za sterami podjechalem do wypozyczalni dvd i do sklepu i znowu to samo- znowu sie zagotowal... zauwazylem jednak, ze "czarna rurka" odchodzaca prawdopodobnie od pompy wody (????) wchodzaca do weza a ten z kolei wychodzi z gornego otworu chlodnicy, jest peknieta wzdluz. Zauwazylem to w momencie sciskania weza- z tej wzdluznej szczeliny ucieka plyn....tylko- czy ten maly wyciek moze przyczynic sie do takiego zagotowania samochodu w tak krotkim czasie???? mam nadzieje ze tak- ze to tylko ta szzczelina ;(
Opublikowano
z pewnością masz już spore niedobory wody, ten czarny plastik to odbudowa termostatu, koniecznie wymień ten wąż i nie rób więcej eksperymentów zagotuje się czy nie, to bez sensu koniecznie wyklucz usterke bo będziesz mial spore wydatki, ale nie chce krakać
Opublikowano
aaaaa czyli termostat jest tutaj u gory... zatem to jest wlasnie problem- przestal dzialac termostat, czytalem gdzies wczesniej na forum ze kolo wymienia termostat regularnie co 2 lata- nie czeka az sie zepsuje... dzieki wielkie, pozdrawiam
Opublikowano
jak w mojej peknął wąż to auto siągneło temperature przegrzania w jakies 5-7minut!!! wymien waz koszt niewielki a jak ci peknie glowica to dowidzeni :/
BMW 750i V12 E32 - Będziesz Mógł Więcej :)))
Opublikowano
Przyczyn może być kilka. Podstawowa sprawa to sprawdzenie tego węża ale naprawdę nie próbuj znowu zagotować płynu po wymianie tego węża, czyli jeśli po wymianie węża zobaczysz że temp przekracza połowę skali -wyłącz motor natychmiast i szukaj dalej przyczyny. Termostat to podstawa ale tak jak mówił przedmówca to pewnie nie to . Musisz koniecznie sprawdzić wirnik w pompie wody który powoduje obieg wody a łopatki(plastikowe) w tym wirniku lubią szwankować. Następna sprawa to możliwość wydmuchania uszczelki pod głowicą i tutaj koszty byłyby juz większe ale nie ogromne. Zachowaj spokój i nie jeździj autem dopóki nie zlikwidujesz tego problemu bo przegrzanie głowicy byłoby sporym wydatkiem.Daj znać co ustaliłeś.
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
cholera wlasnie probuje wymienic ta dziurawa obudowe termostatu...poodkrecalem juz prawie wsszystko co jest potrzebne zeby tam sie dostac. Oprocz wiatraka- to tez musze wykrecic????? bo przez niego nie moge wyciagnac plastikowej jego obudowy i chlodnicy zeby w dalszej czesci dobrac sie do wspomnianego wczesniej termostatu......
Opublikowano
przerabialem wymiane obudowy w takim silniku polecam odkrecic wiatryk jest mocowany z tego co pamietam na imbusy 5 jest ich 4szt musisz podniesc obudowe od wiatraka lekko do gory wtedy wiatrak latwo zejdzie potem schody zaczynaja sie przy montazu go z powrotem, można też wymienić bez wyciagania wiatraka ale to niewdzięczna robot, koniecznie wyczysc dobrze powierzchnię silnika pod obudową termostatu, możesz przy montażu delikatnie silikonem przejechać, ale naprawde delikatnie, no i odrazu sprawdz termostat i pamietaj o właściwym montażu kiedy będziesz wszystko skladał. Głowa do góry i naprawdę wiecej spokoju, pośpiech jest złym doradzcą
Opublikowano
tylko ze ja juz to odkrecilem zostal do wykrecania wiatrak i ni cholery nie moge go ruszyc... dzwonilem do serwisu i powiedzieli mi ze mam wziac klucz 32 i mlotek i musi ruszyc. A imbusowych srub nie ma...mam w okol 4 sruby zwykle chyba 8 ale skoro mam odkrecac wedlug serwisu to probuje tylko kuzwa nie chce isc obraca sie caly zamiast sama sruba.... i badz tu madry :/ do tego zaczyna sie sciemniac i alkohol na piwo sie wzmaga- to jest masakra jakas..
Opublikowano
wreszcie poszlo!!! ;) odkrecilem wiatrak- pytanie teraz takie: chlodnica powinna wyjsc do gory bez problemu? wysunac sie? lewa strona tzn od pasazera wychodzi bez problemu ale prawa strone cos trzyma na dole czuje wyrazny opor...nie mowcie mi tylko ze musze oslone silnika sciagac i jakas cholerna srube odkrecac bo mnie szlag trafi.... ;/
Opublikowano
witam, nareszcie uporalem sie z problemem- poszedl termostat i jak wspominalem wczesniej obudowa termostatu. wymienilem, zalalem plynem i poki co hula elegancko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.