Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie pomozcie bo moje bmw e34 524td nie jedzie. Silnik chodzi normalnie tylko tak jak by nie rozwjal pelnej mocy. Od dolu jedzie normalnie ,po wloczeniu turbo nie zmienia sie przyspieszenie tak jakby to nie byl turbodiesel.Co to moze byc czujnik cisnienia doladowania wymieniony i dalej nic, wogole nie reaguje czy jest podpieta wtyczka od niego czy nie. Przesuwalem lekko glowiczke na pompie i autko zaczelo troche lepiej pomykac ale to dalej nie jest to. Co jest wogole dziwne to to ze na max. obrotach wogole nie kopci tak jakby za malo paliwa dostawala (brak dodatkowej dawki paliwa po pojawieniu sie doladowania).

Co moze byc przyczyna - sterownik pompy? Moze mial ktos kiedys podobny problem? Silnik w dobrym stanie nie kopci normalnie zapala i pracuje.

 

Prosze o pomoc.

Opublikowano

Tak szukalem w wyszukiwarce i czytalem ten post ale jest w nim zawarty inny troche problem niz w moim przypadku (u mnie auto nie jedzie pomimo wlanczania sie turbo a nie jak u kolegi do mometu jego wlaczenia). Jesli zasmiecam forum to sory, ale mimo wszystko byl bym wdzieczny gdyby ktos odpowiedzial na mojego posta.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
pali się kontrolka od wtrysku?
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

Nie nie pali sie kontrolka, dodam jeszcze ze turbina byla regenerowana jakies 4 miesiace temu i laduje (sprawdzone).

 

 

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
jak przekręcisz kluczyk to przez parę sekund kontrolka powinna się palić, potem jak zapalisz to powinna zgasnąć, jest tak?
KAŻDY SAMOCHÓD MA COŚ W SOBIE , B M W MA WSZYSTKO....
Opublikowano

tak kontrolka jest sprawna ,ja podejrzewam sterownik pompy albo cos z nim zwiazane. A propo sterownikow to jak to z nimi jest ktory jest od czego i jakie powinny miec numery bo gdzies to tu czytalem tylko nie moge teraz znalezc.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam ja miałem coś podobnego. Będąc raz u "mechaniora" przypadkiem zsunął się przewód gumowy łącząsy kolektor ssący z czujnikiem ( w kształcie prostokątu) znajdującym się po między gniazdem diagnost., a zbiorniczkiem od wspomagania. Auto było tak słabe, że rozpędzenie go do 80-tki było prawie nie możliwe. Po założeniu przewodu ok. Sprawdź ten czujnik i też sprawdź kompa. Życze powodzenia.
BMW E34 525 TDS 96' TOURING

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.