Skocz do zawartości

E39 530dA 2002 r - czy warto było za 55 tys?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak sobie piszecie o wymianach oleju mam BMW 520 td i jezdze na oleju EDEG 0W-30 Longlife i co ile powinienem go wynieniać bo zalecana wymiana jest co 25000 km lub raz w roku . pozdrawiam
Opublikowano
Dokładnie, dlatego pewnie włosi jeżdżą do niemiec po używane samochody...

ostatnio kupilem 320ci 99r we wloszech ktore mialo podgrzewane siedzenia, co raczej jest rzadkoscia we wloszech... po blizszych ogledzianch okazalo sie ze zostala sprowadzona z wlochw 2002r.

 

ale jest tez na odwrot:Niemcy kupuja auta we wloszech, w opisie ogloszen na autoscoucie czesto wystepuje stwierdzenie: italienische brief

prawda jest taka ze europa to jeden wielki rynek i czy jedziesz 1000km do niemiech czy 1000km do wloch po auto to zadna roznica

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Opublikowano
Dokładnie, dlatego pewnie włosi jeżdżą do niemiec po używane samochody...

ostatnio kupilem 320ci 99r we wloszech ktore mialo podgrzewane siedzenia, co raczej jest rzadkoscia we wloszech... po blizszych ogledzianch okazalo sie ze zostala sprowadzona z wlochw 2002r.

 

ale jest tez na odwrot:Niemcy kupuja auta we wloszech, w opisie ogloszen na autoscoucie czesto wystepuje stwierdzenie: italienische brief

prawda jest taka ze europa to jeden wielki rynek i czy jedziesz 1000km do niemiech czy 1000km do wloch po auto to zadna roznica

 

Pewnie masz rację, ale ja prawie zawsze jak jechałem do niemiec rozglądac się za samochodem to miałem akurat takie szczęście że spotykalem wlochów. Albo prywatnie albo lorą :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Boze skad wy takie ceny macie? ja mialem 530d kombi 99r za 7,5 tys euro i sie zastanawialem czy warto dac....

 

I problem rozwiązany. OCZYWIŚCIE ZE BYŁO WARTO, cały czas jak jeżdżę to banan z twarzy nie znika :twisted2: A w kwestii finansowej to powiem Wam tak po cichu że rzeczoznawca z pewnego towarzystwa ubezpieczeniowego przyjął do polisy AC kwotę 60.700 brutto - co więcej gdyby nie przebieg 225kkm który spowodował redukcję kwoty aż o 12 tys!! (wg nich średnia dla rocznika 2002 to 120 - 140kkm :lol: ), tak to jest jak się w każdym sprowadzonym aucie cofa liczniki :nienie: )

 

Wniosek? Gdybym cofnął licznik DO TEJ NIBY śREDNIEJ to wycena wyniosłaby kwotę 72tys :jawdrop:

 

Inna sprawa, że wczoraj poźnym wieczorkiem ogladałem Zakup Kontrolowany w TVN TURBO i koleś zastanawiał się nad 330xd z 2002 roku za 69tys :jawdrop: W dodatku wizualnie auto było w takim stanie że moja bunia to powinna być nówka z salonu tak jest zadbana :norty:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
za taka kase nie warto, dozbieralbym do ok.20 tys euro i kupil nowa piatke koniec 2003r/2004r, to jest 2002 r. coby nie gadac...

 

Gadanie ... Dozbierałbym ... W ten sposób to można argumentować że dozbierałbyś jeszcze 200tys i kupił sobie M5 touring :duh:

 

Poza tym ja wole E39 od E60 bo wtedy BMW jeszcze nie oszczedzało na materiałach, sorki panowie ale paru moich znajomych ma E60 i wewnątrz w porównaniu do E39 to czuć tam tanioche, poza tym ten nowy styl mnie osobiście baaardzo nie pasuje :nienie:

Opublikowano
za taka kase nie warto, dozbieralbym do ok.20 tys euro i kupil nowa piatke koniec 2003r/2004r, to jest 2002 r. coby nie gadac...

 

To jest oczywiście łatwo powiedzieć jak się samemu nie kupuje tylko przeglada ogłoszenia. Wtedy zawsze można powiedziec coś w stylu "przecież za tyle mogłeś kupić rok młodszy", albo "dołożyłbyś 10k PLN i miałbyś nowy model". Gorzej tylko jak sie pojedzie i zobaczy jakie są te młodsze roczniki nowe modele. Można oczywiście potrzec na najniższe ceny i mówic że "po tyle chodzą" ale niestety nie jest to do końca prawda, szczególnie kiedy kupujesz auto dla siebie a nie na handel.

 

Poza tym e60 za 20k EUR to głównie "handler oder export". Kupiłbyś? Ja chyba jednak nie... Wolalbym dobry egzemplarz e39 niz finansową spinkę tylko po to zeby miec e60 "nur fur export"....

  • Członkowie klubu
Opublikowano

 

Poza tym e60 za 20k EUR to głównie "handler oder export". Kupiłbyś? Ja chyba jednak nie... Wolalbym dobry egzemplarz e39 niz finansową spinkę tylko po to zeby miec e60 "nur fur export"....

 

Dokładnie o to mi chodziło :clap:

Opublikowano

voshon

wazne , ze jestes zadowolony, natomiast wg mnie kupiles drogo, zrozumialbym jakby to byla jakas mega full individual opcja i 2 takie na swiecie, ale z niczym takim nie mamy do czynienia , piatka jakich wiele...

 

e 60 da rade kupic za ok 20 000 euro w dobrym stanie, nie kupowalem samochodu z gazety, nie zaplacilem tez nigdy tyle ile sprzedajacy zaspiewal, zawsze jest pole do negocjacji, btw wolalbym kupic auto do malych prac blacharskich niz odpicowane przez handlarza, przygotowane profesjonalnie do sprzedazy jako 'nowka niesmigana', z czym mamy do czynienia zwykle na polskim rynku, z dodatkiem , ze z tym profesjonalnie jest roznie...wiadomo, ze nie kazdy ma dojscia do samochodow w dobrym stanie bo zwykle wiaze sie to z rodzina mieszkajaca za granica itd. ale jest jeszcze mozliwe kupno dobrego auta w dobrej cenie , ale troche zdrowia i czasu to kosztuje...

Opublikowano
poza tym e 60 530d jest lepszym samochodem niz e-39 pod katem prowadzenia , jakosci zawieszenia , skrzyni biegow, systemu audio ,a cala reszta jak wnetrze czy linia nadwozia to nie oszukujmy sie rzecz gustu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
voshon

wazne , ze jestes zadowolony, natomiast wg mnie kupiles drogo, zrozumialbym jakby to byla jakas mega full individual opcja i 2 takie na swiecie, ale z niczym takim nie mamy do czynienia , piatka jakich wiele...

 

e 60 da rade kupic za ok 20 000 euro w dobrym stanie, nie kupowalem samochodu z gazety, nie zaplacilem tez nigdy tyle ile sprzedajacy zaspiewal, zawsze jest pole do negocjacji, btw wolalbym kupic auto do malych prac blacharskich niz odpicowane przez handlarza, przygotowane profesjonalnie do sprzedazy jako 'nowka niesmigana', z czym mamy do czynienia zwykle na polskim rynku, z dodatkiem , ze z tym profesjonalnie jest roznie...wiadomo, ze nie kazdy ma dojscia do samochodow w dobrym stanie bo zwykle wiaze sie to z rodzina mieszkajaca za granica itd. ale jest jeszcze mozliwe kupno dobrego auta w dobrej cenie , ale troche zdrowia i czasu to kosztuje...

 

 

Ok,ok, z tym ze autko nie jest kupione od handlarza tylko kupowałem bezposrednio od helmuta, jedynego wlasciciela wpisanego w brief. Samochód po przeglądzie w M-Auto Kce i widziany tez przez paru gosci z Bawaria Motors i wszedzie była reakcja taka :jawdrop: Licznik nie krecony, serducho i ASB zdrowe, ja osobiscie wole kupic auto po którym widac ze jest bez wypadku i zadbane oraz zdrowe mechaniczne i dac nieco wiecej niz srednia za dany model niz "zaoszczedzic" a potem siedziec na forum i :cry2: ze psuje sie turbo potem ASB i generalnie ze ten model jest awaryjny :norty: Ale zgadzam sie z Tobą to wszystko rzecz gustu :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ok,ok, z tym ze autko nie jest kupione od handlarza tylko kupowałem bezposrednio od helmuta, jedynego wlasciciela wpisanego w brief. Samochód po przeglądzie w M-Auto Kce i widziany tez przez paru gosci z Bawaria Motors i wszedzie była reakcja taka :jawdrop: Licznik nie krecony, serducho i ASB zdrowe, ja osobiscie wole kupic auto po którym widac ze jest bez wypadku i zadbane oraz zdrowe mechaniczne i dac nieco wiecej niz srednia za dany model niz "zaoszczedzic" a potem siedziec na forum i :cry2: ze psuje sie turbo potem ASB i generalnie ze ten model jest awaryjny :norty: Ale zgadzam sie z Tobą to wszystko rzecz gustu :cool2:

 

:) zycze Ci dlugotrwalej bezawaryjnej jazdy

 

jakkolwiek, jesli myslisz, ze placac wiecej na wstepie mozesz spac spokojnie odnosnie np. turbo, asb itp. to wg. mnie sie mylisz... nie jeden kupil juz bunie z malym przebiegiem, sprawdzana w aso, a pozniej wysiadlo to czy tamto - turbiny siadaja nawet przed 100k km, asb wysiadaja nawet przed 150k km... napisz prosze jak aso sprawdzil stan tych dwoch urzadzen?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
nie jeden kupil juz bunie z malym przebiegiem, sprawdzana w aso, a pozniej wysiadlo to czy tamto

Hehe... dokładnie. I ja jestem jednym z tego przykładów. Pomimo małego przebiegu i generalnie zadbanego stanu, niektóry rzeczy potrafią się sypać z wiekiem, bez względu na wszystko. Silentbloki, padające piksele w desce i w radiu (MID), nie działająca elektryka foteli, czujnik poduszki pasażera, jeż, i inne takie tam duperele. Wszystko już to przerabiałem, i to w przeciągu 9 miesięcy od zakupu, kiedy auto miało 4 lata i 30 tys. mil przebiegu (zaraz się odezwą głosy, że napewno kręcony :roll: ). Anyway, podliczając naprawy, utrzymanie (profilaktyczne wymiany wszystkich płynów/olejów/filtrów, itd.), opony, profesjonalne polerki, w sumie już 4 tys. USD do tej skarbonki włożyłem.

 

Czy jeździłby dalej, gdybym nic przy nim nie zrobił? Oczywiście. Tylko że ja mam lekkiego fisia i każdą najmniejszą duperelę zaraz lecę naprawiać bo mnie denerwuje jak coś nie działa. Zboczenia kosztują. :P

Opublikowano

Zwracam tylko uwage że to czy samochod jest zadbany, w dobrym stanie, z małym przebiegiem itd. to jedno, a to czy cos prędzej czy pozniej "poleci" to juz zupelnie inna sprawa :D

 

Zaden najlepszy nawet egzemplarz kilkuletniego auta nie gwarantuje dożywotniego bezusterkowego użytkowania i chyba każdy ma tego świadomość.

Rzecz jedynie w tym że w zadbanych egzemplarzach różne rzeczy czasem moga się zdarzyć a nie są regułą :D Chodzi tu o zminimalizowanie prawdopodobieństwa ewentualnych usterek.

 

Gdyby było inaczej wyszukiwanie jak najlepiej utrzymanego auta byłoby bez sensu nieprawdaż? A jednak z jakiegoś powodu każdy z nas to robi... :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dokladnie, zadbany egzemplarz powinien tylko i wylacznie minimalizowac ryzyko wystapienia powaznych usterek...

 

w moim poprzednim poscie probowalem wyrazic watpliwosc odnosnie pewnosci bezusterkowosci w samochodzie sprawdzanym w ASO, wg. mnie w ASO sprawdzic moga kilka rzeczy, ale stanu turbiny czy asb nie sprawdza, taka rzecz moze sie zepsuc 100 m po wyjezdzie z ASO

 

a potem trzeba "siedziec na forum i ze psuje sie turbo potem ASB"...

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Poza tym e60 za 20k EUR to głównie "handler oder export". Kupiłbyś?

 

po 1sze 20tys eu za 530d 2003r to cena jak jestes stalym kontrahentem komisu czy handlarza, normalnie taka 530d jest wystawiona za 23-24tys eu

po 2gie zakup do Polski to nie zakup "oder export" bo jestesmy juz w EU, w cenach netto moga kupowac Białorusini , itp...

 

to tyle jak chodzi o szczególy, a diabel tkwi w szczegolach

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

z tego co pamietam z praktyki, to "fuer export" odnosi sie nie tylko kwestii podatkowych (czyli mozliwosc kupna w cenie netto), ale przede wszystkim, ze handlarz nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za samochod jaki sprzedaje

 

jesli ktos sie decyduje na taki samochod nie powinien liczyc na mozliwosc reklamowania w razie problemow

 

tyle pamietam z przegladu ofert jakie widzialem podczs szukania mojej buni

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

ja bym nie dal...

za taka kaske kupilbym sobie jakas e60 rozbitka ,zrobil go pojezdzil i do zyda-i jeszcze zarobil na tym

WYPRZEDAŻ CZĘŚCI E30 E34

CZĘŚCI ZA GROSZE-skrzynie od 250zl,mosty tylne od 150zl,zawieszenia,blachy

#####Kasacja aut#####

tel.787482121

gg 208272

Opublikowano
ja bym nie dal...

za taka kaske kupilbym sobie jakas e60 rozbitka ,zrobil go pojezdzil i do zyda-i jeszcze zarobil na tym

ale mowimy o autach w calosci

znajomy ma teraz 530d 2004 r z lekko rozbitym przodem za 60tys, chcesz?

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Opublikowano
po 1sze 20tys eu za 530d 2003r to cena jak jestes stalym kontrahentem komisu czy handlarza, normalnie taka 530d jest wystawiona za 23-24tys eu

 

No nie tak do konca...

Zanim napisalem to co napisalem sprawdzilem na mobile.de. Znalazlem dwie oferty ponizej 19k EUR i kilka za ok.20k EUR. Wszystkie oczywiscie "handler oder export" :D

 

Poza tym jesli w gre wchodzi cena netto to jest to napisane w ogloszeniu (nettopreis) i raczej nie o to chodzi w zapisie "nur fur export :D

 

z tego co pamietam z praktyki, to "fuer export" odnosi sie nie tylko kwestii podatkowych (czyli mozliwosc kupna w cenie netto), ale przede wszystkim, ze handlarz nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za samochod jaki sprzedaje

 

jesli ktos sie decyduje na taki samochod nie powinien liczyc na mozliwosc reklamowania w razie problemow

 

tyle pamietam z przegladu ofert jakie widzialem podczs szukania mojej buni

 

...tez mi sie wlasnie tak wydaje :D

Opublikowano

No nie tak do konca...

Zanim napisalem to co napisalem sprawdzilem na mobile.de. Znalazlem dwie oferty ponizej 19k EUR i kilka za ok.20k EUR. Wszystkie oczywiscie "handler oder export" :D

 

tez czarne w jasnej skórze z navi i na alu 18"?

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.