Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Dziś podczas wyjazdu z domu, gdy jechałem tyłem i mocno skręciłem na piaskowy uskok z dół (droga jest niżej niż moja dróżka dojazdowa) coś nagle piznęło i potem podczas skręcania w lewo słychać głośne stuki (zarówno na dziurach jak i podczas skręcania na postoju). Wysiadam, pomyślałem że to coś z układem kierowniczym, ale pomyślałem NIEMOŻLIWE, PRZECIEŻ JECHAŁEM 20 KM/H I PO PROSTU KOŁA MOCNO SKRĘCONE WPADŁY NA ULICĘ PIASKOWĄ KTÓRA JEST NIŻEJ O 10CM, nie ma szans żeby coś puściło. Skręcam kołem całkiem w lewo i patrzę na lewą kolumnę a tam wogóle jakiś zwój idzie od dołu i się kończy w 1/3 wysokości, jakby wewnątrz pozostałych zwojów sprezyny, nawet mi sie to logicznie nie mieści w pale jak ona jest złamana, wogóle sprężyna nie jest równolegle do amorka!!!! MASAKRA!!!

 

Poza tym patrze, a moje sprężyny mają 4 zwoje a w katalogu widać że jest 6 zwojów!!! Są obcięte!!!! Dlatego miska olejowa jest 10cm nad ziemią....

 

Apeluję do wszystkich o sprawdzenie stanu zawieszenia, zwłaszcza sprężyn, bo może to Was spotkać!!

 

Przynajmniej podniosę go do standardowej wysokości i nie będzie tak tłuc amorów na dzurach.... jedyne zalety....

 

MAM PYTANIE, CZY SPRĘŻYNY PRZEDNIE BYŁY TAKIE SAME w 318i SEDAN WĄSKIEJ I SZEROKIEJ LAMPIE?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli masz zawieszenie m-technik, to na pewno nie.

Ogólnie m10 w wąskiej i m40 w szerokiej to inne motory,ale sprężyny wg katalogu powinny pasować....

Najlepiej kupić 2 nowe sprężyny (około 200-250zł) i mieć problem z głowy na parę lat...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Wysiadam, pomyślałem że to coś z układem kierowniczym, ale pomyślałem NIEMOŻLIWE, PRZECIEŻ JECHAŁEM 20 KM/H I PO PROSTU KOŁA MOCNO SKRĘCONE WPADŁY NA ULICĘ PIASKOWĄ KTÓRA JEST NIŻEJ O 10CM, nie ma szans żeby coś puściło.

 

heh w czwartek wyjeżdżałem spod Radmoru w Gdyni (różnica wysokości na wyjeździe to jakieś 5-10 cm) i nagle koło zaczyna tłuc, zniszczyła się końcówka półośki i kulki posypały sie na ulice- tak samo jak Ty nie mogłem uwierzyć bo różnica była niewielka, wcześniej nie było żadnych problemów z tylnim kołem a i prędkośc "spokojna"

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jestem po wymianie springów i mam teraz 22 cm od ziemi do listewki pasa przedniego i jakieś 15-16 cm do miski olejowej!!!!

 

Teraz muszę wymienić springi z tyłu, bo dziwnie wygląda, przód tak wysoki jak tył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.