Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy pisze i proszę raz jeszcze o pomoc,bo nie wiem juz sam co mam robić.przy dużej prędkości jak hamuję to czuć wyrażne drgania.wymieniłem z przodu tarcze,klocki,amory,końcówki drążka i wahacza.Z tyłu też mam nowe amory i poduszki,ale nie wymieniałem jeszcze tam klocków i tarcz od zakupu(pażdziernik 2006).Czy to moze mieć jakiś wpływ?jak radzicie?
Opublikowano
a powiedz mi jezeli opony "ząbkują" to moze być wina tego?sam nie wiem bo jak nie miałem tych felg(16 orginal bmw) to było tak samo.ale z tą geometrią sprawdzę.
Opublikowano
a powiedz mi jezeli opony "ząbkują" to moze być wina tego?sam nie wiem bo jak nie miałem tych felg(16 orginal bmw) to było tak samo.ale z tą geometrią sprawdzę.

 

ząbkowane opony to amortyzator. po jego wymianie trzeba robić zbieżność (o ile to przedni).

drgania przy hamowaniu moga być spowodowane zwichrowanymi tarczami (moze na rozgrzanych hamulcach wjechałeś w dużą kałużę i sie troche pogięły?)

pozdr

Opublikowano
Witam serdecznie co do drgań w kierownicy ja też tak miałem mimo iż wynieniłem w swoim autku tarcze, w moim przypadku nowa tarcza okazała się zwichrowana nie wiem czy u ciebie też tak jest, najprościej wyjąć tarcze włożyć w tokarkę i sprawdzić,powodzenia
Opublikowano
Miałem podobny problem ale u mnie jescze przy więkrzych prędkościach (od 120 w górę) drgała kierownica. Jak zaczynałem z więkrzych prędkości gwałtowniej chamować to wtedy też trzepało, ale okazał się iż to krzywe fele były. Gość na wyważaniu opon może ci tak ustwić że na maszynie będzie cymes a jak jedziesz to kiszka. Sprawdź też to. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.