Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

dzieje sie tak

podczas jazdy nagle stracił moc z tyłu kupa czarnego dymu nie reaguje wtedu na pedał gazu gasnie..podczas odpalania chodzi 3 sekundy i znow gasnie i tak do czasu az mu sie odwidzi zaskoczy i jka by niby nic jezdzi do nastepnego takiego numeru.Miałem tak juz dwa razy.dzis był ten drugi raz podłaczylismy go do kompa zadne usterki nie wyskoczyły,jedynie co zobaczylismy to jak zaczol szwankowac to dawka paliwa spadała mu do 0,1 to prawie nic a powinno byc ponad 3.0

 

podejrzenie mam na wtrysk sterujacy ale jego opornosc sie zgadza jest suchutki nie cieknie

jeszcze kolega gdzie znalazł ze wtryski trzeba sprzwdzic na oscyloskopie bo niby bedzie czujnik działał ale podaje błedna wartosci no i masz tu problem

 

mam informacje ze czujnik ten pomimo dobrej oporności może nie dawać impulsów poniewaz działa w bardzo niskim napieciu

 

moze mi ktos to potwierdzic

Edytowane przez RUDY 102
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Cześć Rudy, podobne objawy miał mój wujek ale przy volvo. Okazało sie że katalizator już był tak zarąbany że samochód się dusił

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

wydaje mi sie ze wtedy działo by sie to cały czas a to mi sie stało 2 raz w przeciagu 2 miesiecy

 

mozna jakos sprawdzic czy katalizator jest zapchany

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
Nie koniecznie musi się to dziać cały czas, przytka go a ciśnienie które się wytworzy wyrzuci nadmiar nagaru( czarny dym )i na jakiś czas będzie spokój,aż do następnego razu. W końcu go zatka i nie będziesz mógł uruchomić silnika. Nie wiem jak sprawdzić kata. Kat działa przez 100tys km albo przez rok, tak słyszałem. Ktoś jeszcze mi mówił że jeśli kat jest sprawny to z rury wydechowej będzie się skraplała woda. Ja przy swojej buni rozciąłem kata i wyjąłem wkład(syfu było baardzo dużo :) ) teraz śmigam z sama obudowa kata i jest super :dance:
Opublikowano
jescze jedno spostrzezenie gdy wariował silnik i podpielsmy go pod kompa to były rózne czasy wtrysku pompa pokazywała na czas wrtysku 2.8 a dane z wtrysku sterujacego skakały nawet do 8
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

natawnik pompy

akurat teraz walnełem traske i zadnego problemu nawet nie zajakneła

nie ma problemu przy odpalaniu na zimnym i ciepłym nie faluje

widzisz pomału zaczynam myslec o tym katalizatorku ale musze sie jeszcze upewnic zaczym go wywale mam jeszcze oko na wtryskiwacz sterujacy

sam juz nie wiem

nie mam zamiaru robic tak jak kazą super mechanicy wymieniac po kolei to co komu wpadnie do głowy znajac zycie jest to jakas bzdurka tylko jaka ?

a te forum juz nie jednego uchroniło przed strata grubych forsiaków[kasy]

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

heeheh dobre 2 sprawy za jednym zamachem

co do kata to cos wam napisze pojechałem dzis do warsztatu z zapytaniem o sprawdzenie czy jest kat zapchany koles mi na to zeby przyjechac jutro to sie zobaczy mówi ze najwyzej sie go wytnie i na smietnik wyzuci...... na smietnik

 

wtryskiwacz akurat mam drugi z poprzedniego silnika i wyglada na nowy wymieniany w rajchu tylko jest problem z kluczem zeby go wykrecic zamówiłem go w sklepie i czekam

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Mam klucz do wtryskow, mogłem ci go wysłać poczta bylo by szybciej i taniej zapewne :) Dopiero teraz znalazlem twoj 2 post o wtrysku :?

 

pozdrawiam

Opublikowano

teraz nic sie nie dzieje samonaprawa spalanie spadło o 100%

czekam az znowu mu zacznie odbijac tylko wtedy juz bede miał zze soba 2 wtryskiwacz sterujacy szybka podmianka i zobacze czy to on

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
Kolego moim zdaniem przyczyną tego może być głowica, ponieważ w tych tersjach slinikowch bardzo często strzelają głowice.
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano

co ma głoowica do moich objawów //???

dobrze czytałes mój post jezeli tak to powinienes wiedziec ze te objawy nie maja nic wspolnego z głowica

POZDRAWIAM !!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

znowu mi walnela numer ten sam teraz zobaczyłem ze cieknie pompa wtryskowa czy to mozliwe ze spowodowane jest to zapowietrzajaca sie pompa wtryskowa

 

jeszcze jedno odłaczyłem wtrysk sterujacy co sie bedzie działo jak tak bede jezdzil ???

 

musze sprawdzic czy to nie wina wtrysku

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
Znajomemu ciekła pompa i mial problemy z odpalaniem, czasem mu przerywala :? tyle moge powiedziec o cieknacej pompie:)
Opublikowano

juz sie dowiedziałem lekko cieknaca pompa nie ma prawa sie zapowietrzac jest to nie mozliwe w takim badz razie STAWIAM na wtryskiwacz STERUJACY nic innego nie przychodzi mi do głowy cały dzien jeZdzilem z odłaczonym jedyny mankament to mulasty jak ciagnik

 

we wtorek jade nad morze to bedzie dopiero zabawa w kotka i myszke czy dojade czy nie :)

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
nie niekombinowałem to nie wina katalizatora ale ktos mi powiedział ze problem moze tkwic w czasowym braku komunikacji miedzy głowiczka pompy a sterownikiem silnika
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Strasznie brzmi :? Jak juz sie uporasz z problemem to napisz co było przyczyna bo sam jestem ciekaw

 

pozdrawiam

Opublikowano
heheheh wiem ze strasznie teraz musze sie dowiedziec co odpowiada i na jakiej zasadzie przebiega komunikacja miedzy tymi 2 ustrojstwami moze po myciu silnika bo po nim to sie zaczeło cos zamokło i niedomaga nieraz
POZDRAWIAM !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.