Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no własnie koledzy jak to jest czy po standardowych spreżyn na obniżające -40 mm musze ustawiac zbierzność itp itd, chodzi tu o zaiweszenie przednie w e36 z 91r?

Dzieki za info , pozdrawiam.

Opublikowano
rowniez zmieniam na dniach sprezyny 30/15 mm i jestem ciekaw czy bede musial cos ustawiac jeszcze ? pozdrawiam

A jednak nie ominie nas to, a tak w margiesie obserwowałem te aukcje z weitecami jestem ciekaw jak siądzie auto na tym zawiasie, bardzo prosiłbym o fotke na priva .pozdrawiam

Opublikowano
Popierwsze musisz wymienic amortyzatory bo auto na sportwowych ( czy tez obnizanych sprerzynach ) powinno dostac sportowe amortyzatory bo będzie Ci się dziwnie na drodze zachowywalo
Opublikowano
Potwierdzam zdanie kolegi powyzej, jak nie wymienisz amorow tylko same sprezyny, to autem bedzie "bujac" na nierownosciach i wrazenie jest takie jak by auto "skakalo" po drodze a nie jechalo. Kumpel ma tak teraz w Toledo, przejechal sie moim (mam czerwone sprezyny i nizsze amortyzatory) i jazda jest mnieporownywalna. Choc nastaw sie ze po obnizeniu i utwardzeniu auta bedziesz przeklinal polskie drogi od stu diablow ;p
Opublikowano
Potwierdzam zdanie kolegi powyzej, jak nie wymienisz amorow tylko same sprezyny, to autem bedzie "bujac" na nierownosciach i wrazenie jest takie jak by auto "skakalo" po drodze a nie jechalo. Kumpel ma tak teraz w Toledo, przejechal sie moim (mam czerwone sprezyny i nizsze amortyzatory) i jazda jest mnieporownywalna. Choc nastaw sie ze po obnizeniu i utwardzeniu auta bedziesz przeklinal polskie drogi od stu diablow ;p
Opublikowano
Potwierdzam zdanie kolegi powyzej, jak nie wymienisz amorow tylko same sprezyny, to autem bedzie "bujac" na nierownosciach i wrazenie jest takie jak by auto "skakalo" po drodze a nie jechalo. Kumpel ma tak teraz w Toledo, przejechal sie moim (mam czerwone sprezyny i nizsze amortyzatory) i jazda jest mnieporownywalna. Choc nastaw sie ze po obnizeniu i utwardzeniu auta bedziesz przeklinal polskie drogi od stu diablow ;p

problem w tym że nie chce zrobic sobie taczki, ale chce obniżyc o 3-4 cm bo strasznie przód wyje w stosunku do tyłu, wiem jak sie jezdzi na sportowym zawieszeniu, w golfie mialem jak sprowadziłem amorki koni + springi weiteca, masakra była , sprzedałem to po pół roku i założyłem standart(do tej pory żałuje że sprzedałem tę zawieche), nie mineło nastepne 3 miechy jak nie mogłem patrzeć na ten dyliżans i zapodałem mu kit supersporta i wrażenia o wiele przyjemniejsze, było twrado ale znośnie, ale w bumce nie chce tracic znacznie na komforcie, mam załozone felgi 17 calowe i oponki 225/45 to już swoje robi zwłąszcza że tylnie opony to pirelki run flaty po załozeniu kit-u komfort całkowicie zniknie, a myśle ze do obniżenia 3-4 cm maksymalnie jakoś da rade na standardowych amorkach.

Chyba musze brac sie za robote i zobaczyc co z tego wyjdzie.

pozdrawiam.

Opublikowano
Zbieznosc & geometria.

 

...przodu i tyłu :cool2: i nie polecam do tej operacji małych "grajdołków", naprawdę niewiele stacji poradzi sobie z regulacją co nie znaczy że zrobią to za FREE !!! - domyśl się o co chodzi :mrgreen:

 

...co do amorków: do zawieszenia opuszczonego max -40 mm możesz śmiało zakładać Bilstein B4 spokojnie dają sobie radę i nic się nie "buja" jeśli oczywiście zamontujesz je nowe lub chociaż sprawne :cool2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano

czyli podsumowanie :

-przy SPREZYNACH WEITEC 30/15 i AMORTYZATORACH prawie nowych Bilstein b4 ---> trzeba ustawic geometrie kol i zbieznosc. PRAWDA ??? ??

wiecie przy okazji ile kosztują te zabiegi ??

Pozdrawiam i prosze bardzo o odp. bo juz na dniach dzialam :)

Opublikowano
czyli podsumowanie :

-przy SPREZYNACH WEITEC 30/15 i AMORTYZATORACH prawie nowych Bilstein b4 ---> trzeba ustawic geometrie kol i zbieznosc. PRAWDA ??? ??

wiecie przy okazji ile kosztują te zabiegi ??

Pozdrawiam i prosze bardzo o odp. bo juz na dniach dzialam :)

 

1 - Dokładnie...

2 - w ASO ok. 300 zł

 

...w galerii są fotki mojej E36 na takim zawieszeniu Weitec/Bilstein (30/15)

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.