Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka,

 

Ja bym sróbował podmienić kontroler wycieraczki.

Później warto sprawdzić w samym mechaniźmie czy przełącznik skrajnego położenia jest OK.

 

Ja miałem podobną akcję z wycieraczką z tyłu. Wymieniłem w mechaniźmie ten przełącznik i wszystko funga jak ta lala.

 

Powodzenia

Grze

 

P.S.

Fajnie to na filmiku wygląda :)

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
W ogóle to wygląda jakby prawa wycieraczka chodziła wolniej od lewej ale i tak nie mam pojęcia :| Może zamontuj jakąś większą umbrelle na dachu :P
Opublikowano

gdzie szukac tego kontrolera wycieraczek?

i jak dostac sie do mechanizmu wycieraczek albo gdzie szukac przełącznika skrajnego położenia?

Opublikowano

Kontrolera szukaj przy pomocy tej strony, zapytaj znajomych, może zapytaj swojego mechanika. Trudno mi powiedzieć bo nie miałem jeszcze z tym problemu.

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

Jeśli chodzi o przełącznik skrajnego położenia to na bank jest w mechanizmie wycieraczki, który to znajduje się między deską rozdzielczą a komorą silnika. Dziś nawet tam zaglądałem bo moja lewa wycieraczka wymagała smarowania.

 

Aby się tam dostać to chyba trzeba dużo rozebrać bo ja tam tylko zajrzałem przez plastikowe kratki pod szybą po obu stronach auta- na pasie blachy między maską a szybą.

 

Ale jak wymontować mechanizm to nie mam pojęcia. Poszukaj może znajdziesz na forum. W każdym razie to ten przełącznik wysyła impulsy do kontrolera.

 

Ciężka sprawa. Moze jednak pojechać do elektryka z zapytaniem?

 

Tak czy siak powodzenia.

 

P.S. Jak już się zdecydujesz to zrobić samemu i uda Ci się to opisz to potem w "Zrób to sam". A na pewno ktoś później skorzysta.

 

Pozdr

Grze

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
bede probowal zrobic to napewo sam, poniewaz rozbieram prawie cale auto w celu usuniecia rdzy, ktrorej mam za duzo. przy okazji wymiany zniszczonego wnetrza, bede probowal ratowac rowniez wycieraczki. co z tego wyjdzie to sie okaze.napewno opisze proces. pozdr. ogolnie potrzebowal bym jeszcze rady jak usunac, czym wypelniac dziury ktore rdza przezarla na wylot.
Opublikowano

ja jak kiedyś robiłem blacharkę auta to dokładnie czyściłem rdzę tam gdzie można było papierem ściernym, szczotką na wiertarce, no i kątówką ale to jak wycinałem większe fragmenty.

Jak wżery były na wylot to dokładnie oczyszczałem blachę tak aby śladu rdzy nie było po żadnej ze stron, a następnie zalutowywałem (cyna i kwas) ubytki inną blachą, później w miarę możliwości szlifowałem tak aby jak najmniej szpachli nałożyć, a na koniec wspomniana szpachla. Szlifowanie grubszym papierem (nie pamiętam jakich używałem), a następnie cieńszym. Na koniec papierem "na wodę" tak aby powierzchnia była pozbawiona głębokich rys od papieru.

 

Teraz podkład, lakier i gotowe.

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.