Skocz do zawartości

Drgania przy 80 i 130 ale nie zawsze. O co chodzi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od momentu jak zmienilem felgi na 18-calowe odkrylem ze auto ma drgania na kierownicy. Myslalem ze zle wywazone ale byly wywazane na kilka sposobow na jednej srubie i na pelnym zestawie (tak jak montaz na kole) i to na roznych maszynach i na poczatku jakby pomagalo a potem znowu drgalo. Nawet zmienilem kola na stare zeby sprawdzic czy te drgania sa moze poprostu bardziej odczuwalne na 18 i na starych tez jest dranie przy 130. Dzisiaj z kolei drgania byly duzo mniej odczuwalne. Co to moze byc? Wina felg czy moze jakies lozyska albo cos.

Opublikowano

no u mnie było tak kilaka razy i tak 3x wyważane koła i znajomu wulkanizator stwierdził ze to wina opon-i rzeczywiście przełożyłem przód na tył i teraz kierownica nie drży a przy predkości ok 40 i 120 czuć jak lekko drży tył. Trzeba zmienic oponki bo teraz te co mam na tyle-to już łysielce i stara guma a przód mam prawie nówki. Minus taki ze oponki ok 750zł/szt. Sprawdż jeszcze luzy w układzie kierowniczym. Przecież na stacjach to nic nie kosztuje hehe.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.