Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie odnośnie E32.Mam luz na przekładni kierowniczej,dokładniej na jej ramieniu tam gdzie jest wieloklin.Czy można go jakoś skasować czy tylko wymiana-regeneracja przyniesie efekty?Czy przekładnia w E32 i E34 jest ta sama? :?:

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
Jeszcze jedna prośba może ktoś ma schemat jak jest zbudowana wewnątrz przekładnia?

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

jezeli luz jest niewielki mozesz wymienic sam "was" od przekladni - u mnie pomoglo na jakies 2 lata ...

 

a jezeli luz jest spory to wymiana - ja sie zastanawialem jak to naprawic ale nie widze taniego sposobu , a uzywane przekladnie sa tanie , wiec sie nie oplaca

Opublikowano
Luz jest duuuży,ale już zamówiłem nową-używaną :lol: 150 pln.Swoją drogą dziwi mnie fakt,że padła ta przekładnia bo mam 32 letniego MB W115 z wspomaganiem i przekładnia niema nic luzu...

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
no a regulacja jaka istnieje na tej przekładni ? przecież to może trochę pomóc czy się mylę?
obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano

To ja tez sie podłacze pod temat i pytanie kolegi z góry- jak sie ten luz objawil?

Bo u mnie wydaje mi sie ze tez jest ten luz i tu rodzi sie drugie pytanie - czy moze od niego trzepac autem np tak jakby kola byly nie wywazone?

Bo kolka wywazylem i wciaz nim trzepie przy ok 80-90km/h a na przekladni zauwazylem ostatnio luzik. Myslicie ze moze trzepac wlasnie od tego?

Opublikowano

Ja mam to samo trzepie aż cały przód lata i to właśnie przy prędkości 80 km/h, co ciekawe mocniej odczuwa się to przy zwalnianiu - zejściu ponieżej 80 km/h niż przy przyspieszaniu.

Ostatnio robiłem zawieszenie i mechanior stwierdził u mnie właśnie luz na przekładni. Więc chyba tu leży przyczyna tego trzepania. No ale niech kolega potwierdzi czy w taki właśnie sposób objawił się u niego luz.

Opublikowano
No własnie czekamy na potwierdzenie. Ja od siebie moge powiedziec ze to trzepanie jest bardziej odczuwalne wlasnie przy zwalnianiu niz przy przyspieszaniu-dokladnie ten sam efekt który opisales Piotrek 735 - przy zchodzeniu ponizej 80 trzepie a pozniej sie uspokaja. Ale podczas jazdy ze stala predkoscia ok 8 0-90 tez czuc jak nim trzepie lecz zdecydowanie slabiej. No ale czekamy.
Opublikowano
Przekładnia wymieniona.Poprawa jest duża bo przestało trzepać kierą w granicach 70-90 km/h (przy zwalnianiu bardziej trzepało).Luz wyszedł na szarpakach bo chciałem zbieżność ustawić.Jeżeli ktoś sam będzie wymieniał przekładnie to informuje ,że jest to raczej łatwe przynajmniej przy silniku R6.Niepotrzebny nawet był kanał wystarczył lewarek :8) .

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

Hey Benz

 

Założyłes używaną przekładnie ?

Gdzie ją kupiłeś przez neta czy fizycznie na szrocie.

U mnie to tez jest przekładnia. W koszalinie jest gość który regeneruje.

Koszt regeneracji 450 ale daje gwarancje na rok czasu.

Opublikowano
Tak kupiłem przez neta używke za 150 zł od gościa co rozbiera BMW na organy.Mogę podać telefon 880370651 pan jest z Namysłowa.Regeneracja też nie jest taka droga ale zależało mi na tym aby auto jeździło ,a nie stało i czekało aż zregenerują przekładnie.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.