Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie na które pewnie nikt nie będzie w stanie odpowiedzieć :

od grudnia wymieniłem 3 uszczelki spod głowicy do tego 2 chłodnice , pompa wody , wisko , 3 termostaty i dwa śmigła do wiska

miałem po ostatniej naprawie około 2 miesięcy spokój aż dwa tygodnie temu włączyłem jadąc ogrzewanie na MAXa a tu leci zimne no to przegazówka a powietrze nadal zimne a temperatura silnika na czerwone pole , dobrze że byłem koło domu .

rano dolałem płynu i odpowietrzyłem i dwa dni OK i znowu się zapowietrzyło i tak co dwa dni

w trakcie odpowietrzania na odkręconym korku chłodnicy płyn stoi spokojnie nic nie bulko , i leci z otworka przelewowego . jak korek zakręca to po nagrzaniu węże twarde ale jadąc do pracy wszystko gra , ogrzewanie grzeje i silnik trzyma temperaturę ale jak już wracam z pracy to już wszystko zapowietrzone , lewy wąż ten do termostatu pusty a w zbiorniczku wyrównawczym płynu aż pod korek

i prosze nie piszcie "szukaj" bo takich jaj jak ja mam z tym autem to nikt nie miał

pozdrawiam Damian

od grudnia podejrzewamy że może pęknięta jakaś tuleja ALE CZY BY TO WYTRZYMYWAŁO NP. 2 MIESIĄCE MIĘDZY NAPRAWAMI ? głowica była już 3 razy sprawdzana i wszyscy gwarantują że sprawna (3 inne warsztaty)

ostatnio jezdziłem bez termostatu i nadal to samo , jadąc 7km do pracy OK tyle że nie idzie zagrzać silnika a wracając wszystko zapowietrzone

olej czysty , z tłumika też para nie leci , silnik nie bierze oleju i dobrze chodzi

KOLEDZY CZY JEST JAKAŚ NADZIEJA ??????????

dzwoniłem do kolegi "OGNIA" ponoć bardzo dobrze się na tym zna no i diagnoza ta sama albo coś zatkane albo pęknięta tuleja cylindrowa

jak sprawdzić czy te "coś" nie zatkane ????????????

Opublikowano
sprostowanie : "pozdrawiam Damian" napisałem na samym końcu i dla czego znalazło się w środku ? widocznie komputer jest jeszcze głubszy niż układ chłodzenia w BMW
Opublikowano
Dejan taki przypadek mieli w tdsie w Krakowie w Serwisi na Szczecińskiej . 3 razy zdejmowali głowice i nic . Za 4 razem wymieni blok i auto do dzisiaj smiga bezawaryjnie .
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano

Bartek a ja myślałem że ktoś podpowie coś w stylu :

odmów trzy zdrowaśki i obiecaj że nie spojrzysz nigdy na AUDI i układ chłodzenia zregenerowany !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

Opublikowano

Witam

 

Kolego ja mialem taki sam problem ale poszedlem na proscizne i mnie to taniej wynioslo nie robilem glowicy ani nic poprostu jak mi sie zagotowala to stala az 4 dni bo tyle mi zajelo przyprowadzenie autka z niemiec ze zdrowym tdesikiem i wymianom silnika powiem ci szczerze sam se wszystko wymienilem lacznbie z elektrykom i autko smiga do tej pory a tamten motor jak skoncze nastepnom robic bedzie robiony :D i moze zainstaluje sobie go w swojej tzn w nowym nabytku czyli zmienie z 2.4 na 2.5 tds :D ale na to trza czasu i checi ( przede wszystkim piniadzow) ale dam rade wkazdym badz razie daj znac jak jsuz zrobisz

 

Pozdrawiam

 

Łukasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.