Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak tylko napewno ładnie sie cenią dzisaj zapalałem go i stwierdzam że zapala on tak choćby nie miał paliwa (tak samo zapalał kadet jak zapomniałem zatankowac) kupiłem filtr a wydaje mi się że będe musiał wymienić pompe paliwa a może przekaźnik ?? jak myślicie??
Opublikowano
co do oparów to jeszcze mi się rezerwa nie zaświeciła odkąd mam auto ale to zaledwie 2 miesiące a nie wiadomo jak traktował go poprzedni właścicel a da sie jakoś sprawdzic pompe?? jutro jeszcze zobacze czy pojawia się iskra na świecach i mam jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić czy wtryski są ok? i czy jak jest podłączona sekwencja gazu bo nie jaże czy są ossobne wtryski czy jak to jest zaprojektowane??
Opublikowano

Ta dluzsza pozioma kreska mniej wiecej w polowie zbiornika jest maksymalnym poziomem plynu chlodniczego ( wg zalecen producenta).

 

Czesc uzytkownikow BMW oraz mechanikow doradza dolewanie plynu pod sam korek :arrow: tez tak kiedys zrobilem i mi waz wywalilo na rogatkach pewnego miasta :?

Opublikowano
mam pytanie wczoraj szukałem czy nie dostaje się gdzieś lewe powitrze i przypadkowo odkręciłem jakąś kostke przy przepłyywomierzu to zapewne jakiś czujnik ale co mnie zdziwiło że nie było różnicy przy pracy silnika a chyba cos powinno się dziac??
Opublikowano
Sprawny przepływomierz po odłączeniu w czasie pracy silnika spowoduje zgaśnięcie motoru więc coś jest nie tak. Na komputerze w takim wypadku musi jakiś błąd wyskoczyć.
BMW forever!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.