Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Autko 325i bez vanosa 91r.

Mam taki problem ze jak odpale auto i obroty spadna do okolo 900 to autko zaczyna przebierac lekko. Jak dam gazu to sie dusi nie wchodzi na obroty i nieraz strzeli. Trwa to jakies 30s (nieraz krocej nieraz dluzej) po czym zalapuje i juz jest wszystko o.k. Wymienilem filtr paliwa, swiece, wyczyscilem silniczek krokowy i przepustnice, zresetowalem kompa. Nic nie pomoglo. A i przewaznie dzieje sie to jak jest cieply i postoi zgaszony przynajmniej 5min. Jak zimny to raczej sie to nie dzieje. Czyzby sonda?

Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano

Witam!Ja także mam takie objawy,w 1.8is.Na zimnym jest ok,ale jak jest ciepły i postoi troszkę,to po odpaleniu także drętwo chodzi i gdy już to przepali,to jest ok.Myślę,że to jest wina kompa.

POzdrawiam.

Opublikowano
Jak pojechalem do elektryka i sie podpial pod kmpa to stwierdzil ze silniczek krokowy a jak nie pomoze to filtr paliwa. Zastanawialem sie jeszcze czy to nie wina jakiegos czujnika temp.
Opublikowano
Dobra na dzien dzisiejszy wymienilem jeszcze czujnik temperatury. Obroty wrocily do normy tzn ich wysokosc. Pojawil sie kolejny problem - obroty faluja ale tylko jak jade na luzie i nie zawsze - jak stoje w miejscu juz o.k. (chyba ze ustabilizuje sie to bo reset kompa byl a zrobilem moze 2km - auto jeszcze nie zarejestrowane). Jak odlanczam przeplywoierz to zero reakcji - tyle ze jak postoi rozgrzany i sie odpali (z odlanczona przep) to juz tak nie wariuje ma ewetualnie ma delikatnego mula ktory przechodzi po przygazowce. Da sie jakos sprawdzic przeplywomierz - pomierzyc rezystancje albo co? Ewentualnie wyczyscic go czyms?
Opublikowano
Widze ze nadal cisza w moim temacie. Dzisiaj troche pojezdzilem. Obroty juz praktycznie nie faluja. Podlaczylem przeplyke z innej 325 i na niej tez problem z dretwa praca po odpaleniu wiec przeplyke wynika ze mam dobra. Zmierzylem rezystancje na cewkach - o.k. Moje pytanie czy przy pompkach paliwa bo chyba sa dwie sa jakies filterki albo siateczki - moze tam sie cos zapchalo?
Opublikowano
Jutro pomierze sąde i wydajnosc pompki paliwa. A jak by katalizator byl zapchany to tez tak sie moze dziac?
Opublikowano
Wymienilem silniczek krokowy bo stary wczesniej tylko przeczyscilem - nie pomoglo wiec podmienilem pompe paliwa od znajomego i dalej to samo. Zuwazylem ze nie ma reguły czy jest zimna czy ciepla. Poprostu jak po odpaleniu zejdzie do okolo 800 obrotow (wiadomo ze na zimnym pozniej bo ssanie - zdaze wtedy przejechac z 1km) to nierowno chodzi i nie chce jechac (dusi sie) po okolo 30s nagle wskakuje na 1000 i juz chodzi rowno i jedzie normalnie.
Opublikowano

Nie chcę być złym prorokiem i mam nadzieję że sie mylę ale kiedyś rozmawiałem ze znajomym mechanikiem bo miałem u siebie podobny problem -powiedział mi że w czterocylindrowych silnikach to nic groźnego-przeczyścić silniczek krokowy WD-40 i po sprawie- ale u ciebie to może być poważniejsza sprawa- mogła pójść uszczelka pod głowicą.

Tak jak piszę ekspertem nie jestem i mogę się mylić -ale wiem tyle że w sześciocylindrowych silnikach BMW falujące obroty to nic dobrego.

masqo
Opublikowano
Obroty nie faluja tak jak by tylko na ktorys gar przez chwile nie palil a raczej jak by mieszanka benzyny byla nie odpowiednia. Jak by uszczelka pod glowica to albo mleko w oleju albo cisnienie wode by wywalalo albo by para z tlumika non stop szla i wode wciagalo. I jak by chodzil nierowno przez uszczelke to caly czas a nie po chwili by sie naprawialo. Atu mocy nie brakuje ma 200tkm przebiegu do konca serwisowane a w niemczech jeden wlascicel i to starsza osoba wiec nie jest wyjechane wyglada jak nowe. Mechnik i elektryk rozlozyli rece. Ja jeszcze jak gdzies dorwie to wymienie zawor cisnienia paliwa bo chyba juz nic innego nie pozostalo. Ewentualnie gdzies weze od paliwa nie drozne hmmm. Myslalem ze ktos konkretniej mi tu pomoze ale narazie jakos sam musze rozwiazywac ten problem.
Opublikowano
sprawdź jeszcze zapłon, może cewka - nie daje odpowiedniego napięcia, najlepiej w nocy dźwignąć maske i zrobić przygazówke jak masz jakieś przebicia to będzie widać,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.