Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

to moj pierwszy diesel i na dodatek bmw,wiec sie nie denerwujcie oczywistymi moze rzeczami. wiec moj 318tds compact 99 klekocze jak stary "transit" jest zimny na wolnych obrotach..(na luzie)..jak na biegu to super woogole go nie slychac prawie, czy to normalne ze tak klekocze?

Opublikowano
Też niedawno kupiłem 1.8tds i też jest to mój pierwszy diesel.Rzeczywiście,jak się człowiek przesiądzie z benzyniaka to ma się dziwne odczucia.U mnie też troszkę klekocze,no ale nie aż tak znowu jak stary transit.Teraz sie już przyzwyczaiłem,i nie przeszkadza mi to.A w czasie jazdy to tego właściwie nie słychać,a bardziej słychać turbinkę.I powiem wam,ze teraz nieprędko przesiądę się do benzyniaka.Diesel mi po prostu pasuję. :dance:
Opublikowano
Witajcie Panowie, mam do was pytanko. Piszecie, ze to sa wasze pierwsze diesele ale pewnie nie pierwsze bmw, natomiast ja kupilem niedawno swoje pierwsze bmw i mam pytanie odnośnie klekotania. Jak go odpalam po 6-8 godzinach lub poprostu na drugi dzien to mi klekocze jak diesel ale po jakis dwoch minutach zupełnie przestaje. Czy to jest normalne czy cos z nim nie tak?
Opublikowano

Witaj w krainie M40, gdzie klekot rozrządu (w różnych konfiguracjach czasowych i jakościowych) jest powszechny :twisted2:

Nie ma się na razie czym martwić,tak można jeździć bóg wie ile tysięcy kilometrów bez problemu :mrgreen:

Miej jednak stukot na uwadze i pamiętaj o częstej wymianie oleju (10k km) i nie oszczędzaj na nim!

Możesz też powoli zacząć sobie odkładać po parę złotych na remont rozrządu (koszt: około 1000-1500zł).

A martwić się zaczniesz, jak przestanie się wkręcać na obroty i załapie muła...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Troche mnie uspokoiles ale szczesliwy nie jestem bo to miala byc igielka a na igielke sie nie zapowiada. Przeplacilem i to sporo a myslalem, ze bedzie tak jak z poprzednim moim autem, ktorym jezdzilem przez trzy lata lejac benzyne i wymieniajac filtry i olej i nic poza tym no ale trudno. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano

Taki jest urok tych silników... Nie ma się czym smucić,bo jeśli oceniasz swoje auto na stan bardzo dobry, to klekotanie zaworów nie jest tak ważne.

A mówię to dlatego,że to da się naprawić :cool2:

I bardzo możliwe, że przejeździsz 3 lata wymieniając tylko olej (wg moich wskazówek :wink: ) filtry i benzynkę...

Jest to jednak BMW, a one nie lubią takiego traktowania :evil:

Dbaj o auto, a będziesz zadowolony. I nie oszczędzaj na częściach zamiennych, bo nie warto...kto oszczędza ten dwa razy płaci :wink:

 

Gratuluję nabytku i pozdrawiam!

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
no ja wymieniłem wałek, dźwigienki, popychacze pasek i rolki + olej za 1200zł, przy czym wałek bodajże firmy febi!znajomy mechanik znalazł mi okazję na necie, i założył!efekt?zajebiaszczy!chodzi super!tylko też rano po odpaleniu troche klekocze ale momentalnie przestaje!Leję olej Castrol Magnatec 10W40 i wymieniam co 10tys.km!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.