Skocz do zawartości

[E36] alarm + centralny coś nie tak


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

posiadam bmw e36 sedan, zamontowałem w nim alarm skorpion 2000a z2.

w samochodzie jest centralny zamek który chciałem też podłączyć, niestety mimo iż znalazłem kable pod kierownicą na których pojawia się napięcie przy wyłczeniu i włączeniu zamka to po podpięciu ich do alarmu przez przekaźniki nie ma żadnych reakcji na pilota alarmu.

Proszę o jakieś wskazówki.

Opublikowano
sterowanie zamka pod kierownicą ? dziwne . kable od sterowania idą w wiązce z drzwi , a sterowanie odbywa się impulsami plusa..
E36 325i
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Najlepiej poszukaj w "przydatnych linkach" - tam sa schematy po co błądzić. Badź spróbuj tu www.elektroda.pl

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
zdejmij boczek z drzwi i zobaczysz jaka wiazka jest podlaczona do centralnego, ja zakladalem miesiac temu i tak zrobilem, w 5 minut znalazlem ktore przewody steruja zamkiem

BMW e39 525d M57

GG 3437874

Opublikowano
Mam taki sam alarm w E34 i centralny obslugiwany jest bez problemu. Nie jest to zatem problem alarmu.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano

...ale jak jeszcze nie znalazłeś, to masz :twisted: :

 

"Centralka w bawarce sterowana jest plusem, a większość alarmów chodzi na (-) wiec musisz użyć dwóch przekaźników

 

I-sposób(zamykanie z jednoczesnym ryglowaniem zamka)

-kabel biało-czerwony - zamykanie

-kabel biało-zielony - otwieranie

na czas otwierania kabel czerwono-zielony musi zostać rozłączony. Tym kablem idzie stałe 12V+ (użyj przekaźnika)

W ten sposób zostaje zachowana funkcja ryglowania zamka i po wybiciu szyby nie da się otworzyć zamka od środka.

 

II-sposób (zamykanie bez ryglowania).

Kabel biało czarny -zamykanie

kabel biało zielony - otwieranie

W obu przypadkach musi być na czas otwierania i zamykania "odcięty" czerwono-zielony. Ten kabel służy chyba do czegoś, co zapobiega otworzeniu zamka kabelkami w przypadku wyrwania zamka,(ale nie jestem pewien - to moja teoria), Dlatego warto użyć przekaźnika by był cały czas podłączony.

Możesz podpiąć się pod wiązkę pod kierownicą(tą wychodząca z drzwi kierowcy)."

Zaznaczam, że to nie moje porady, tylko cytat. Któryś z kolegów podał wszystko na tacy i za to mu chwała i cześć :D

Królowa jest tylko jedna - HAYABUSA!

Było: E-34 520i M50, E-36 318i M40, szukam E-39 3.0D M57

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.