Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam taki problem otóż moje 320d zachowuje się jak typowy japończyk.Zaczyna ciągnąć(dobre odejście)ma powyżej 2500tys.obr.albo i więcej co na diesla nie przystoi,a wiec aby dynamicznie się poruszać muszę go kręcić jak benzyniaka.Nie wiem czy jest jakaś możliwość regulacji tego np turbiną aby wcześniej podała większe doładowanie(turbina jest sprawna w 100%,pompa przepływomiwrz również na kompie zero błędów).Nie martwiło mnie to ale ostatnio jeżdziłem 320 w dieslu mego brata i różnica na niższych obrotach jest dużą(powiem tak jego nie kręci przy wyższych a moja tak,ale na diesla to dziwne).Chciałbym tą moc i moment obr. trochę obniżyć ale jak?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powodem może być EGR. Źle działający sam zawór (zacina się) albo zapchany na maks filtr elektrozaworu który nim steruje.

 

„Dół podnieść” w dieslu wiadomo – jedziesz na moda do szanowanego tunera, hamownia i gotowe, oczywiście jak już doprowadzisz silnik do stanu idealności.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.