Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
super ze oryginał ! zagrzej motor tak zeby dolny waz mial ta sama temperaturkę co górny (od chłodnicy) ninaczej zeby termostat był otwarty , włacz ogrzewanie na maxa . Zgaś silnik i odekręć korek zbiorniczka wyrównawczego następnie na dole chłodnicy jest niebieski kruciec . podłóż cosik pod silnik i odkręć kruciec . jak juz zlejesz cały płyn to zakręć kruciec rozrób koncentrat pół na pół z woda zdemineralizowaną . Poczekaj teraz zeby silnik ostygł i wlewaj , naciskając wężę . Zapal silnik i dolewaj patrz czy w zbiorniczku przelewa przelew ciągłym sikiem (OGRZEWANIE NA MAX) . powinno ci wejść jakieś 9.5 litra roztworu . jak temperatura stoi na połowie , oba węże są równo ciepłe masz ogrzewanie sprawne i przelewa równo to jest ok . Zakręć korek jeżdzij i ciesz sie z nowego płynu . Edytowane przez Bartek1981
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano

super WIELKIE dzięki za pomoc tylko jedno pytanie .......korek zbiorniczka wyrównawczego............one jest na górze przy głównym korku ten wyrównawczy ?

 

 

jeszcze raz wielkie dzieki

 

Piotr

Opublikowano
Czemu miałaby mu nie wytrzymać ? Jak miał wcześniej zdrową głowice i uszczelkę to nie wiem czemu miałoby mu się coś stać ? Nie róbcie z TDSa takiego syfa ze byle wymiana płynu go załatwiła !!! Te silniki cierpią z powodu głupoty i niewiedzy ludzkiej
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano
Te silniki cierpią z powodu głupoty i niewiedzy ludzkiej
o właśnie o to mi chodzi ! zdrowy silnik pierw karzesz nagrzać na MAXA a następnie zalać zimnym płynem
Opublikowano

piotr - wymień tylko NIE ZALEWAJ NA GORĄCYM - to najprostsza droga by uszkodzić uszczelka lub nawet doprowadzić do pęknięcia głowicy

a w końcu to płyn a nie olej więc po co grzać silnik ?

zresztą pewnie sam masz jakieś doświadczenia z autami

Opublikowano

Nie wiem jak u Was ale obok mnie jest zakład usługowy gdzie można kupić olej,płyny filtry,itp.Gratisowo je wymieniają.Mnie Płyn wymienili maszynowo

koncentrat+woda destylowana.Jedną stroną spuszczają drugą wlewają i nie uroni się kropla na zewnątrz.Pierwszy raz wymieniali chyba trzy lata temu także żadna nowość.No i bez żadnego ryzyka że się coś uszkodzi lub zapowietrzy.Może warto się rozejrzeć za takim warsztatem-zakładem usługowym nawet jak by trzeba było zapłacić z 10 zł za wymianę.

Opublikowano
Zapomniałem mu napisać zeby ostygł . Sorry . To byłaby głupota wlac do gorącego silnika zimny płyn . Tekst poprawiłem .
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano
Odkrecając tylko sirube nadole chłodnicy nie zleci Ci cały płyn!!!Zostaje jeszcze w bloku troche.W tds-śe odkreca sie jeszcze srube ktura jest pod turbinom wystaje z bloku i wtedy zlatuje cały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.