Skocz do zawartości

[E30] 320 prodlem z odpalaniem!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :!: :!:

Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Berty 320i '88 4 drzwi.

Jest to moje pierwsze BMW. Auto zostało przywiezione z niemcowni.

Problem polega na tym że jak silnik jest zimny np. rano to auto zapala super ale jak jest silnik ciepły i zgasze a za kilka minut chce zapalić to trzeba długo kręcić a jak zapali to musze przegazować bo się jakby zalewa. Przegazuje z dwa trzy razy i jest dobrze. Jak zgasze i zapalam tak po minucie to jest ok ale jak chwile odczekam to trzeba właśnie kręcić i kręcić.

Jeszcze dziwne zjawisko, w tej gumie co idzie z filtra powiertza do kolektora po zgaszeniu pojawia się paliwo.

Może to być że poszcza zawór regulujący ciśnienie paliwa na listwie?? Bo po zgaszeniu jak wyjme tą cienką rurke(z tego reguratora) która idzie do kolektora to paliwo z niej kapie :( :(

 

Serdecznie dziekuję za ewentualne odpowiedzi. Dotychczas byłem posiadaczen Sierry i udzielałem sie na forum Sierrafan i byłem klubowiczem. Po zmianie auta pora na zmiane klubu. Mam nadzieje że przyjmieci mnie z otwartymi ramionami :D :D

 

POZDRAWIAM SEBA :D

Opublikowano

wyreguluj luzy zaworowe, sprawdz czujnik temp plynu chlodzacego (ten ktory jest w termostacie - sa dwa - ten blizej przodu do wskaznika a ten glebiej do kompa - wlasnie ten ''glebszy sprawdz'' - jak sprawdzic masz opisane na forum kilka tematow nizej)

 

Co do paliwka w rurze - nie wydaje mi sie zeby to bylo paliwo - predzej olej zasysany z pod pokrywy klawiatury przez odme..ale to normalne.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Dzięki za szybką odp.

Troche znam się na mechanice samochodowej bo mechanikiem jestem z wykształcenia i na bank jest to paliwo w tej rurze. Podejrzewam że dostaje się własnie tym przewodem który idzie o d regulatora ciśnienia na listwie. Bo po zgaszeniu zaczyna tam kapać paliwo jak go wyjme z kolektorano jak nie wyjme to rzecz jazna dostaje się do kolektora i powoli spływa do tej rury i do filtra pow.

 

Czy tak powinno być?? Może ten zawór nie trzyma, paliwo schodzi i dla tego trzeba długo kręcić??? A może filtr paliwa jest zapchany??

Proszę o porady :D :D

 

sarna1-postaram się sprawdzić co napisałeś

 

POZDRAWIAM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.