Skocz do zawartości

Doprowadzam 850i do porządku.


KinceK

Rekomendowane odpowiedzi

jego wnikliwe oko wypatrzyło przetarcie kabli wchodzących do klapy bagażnika. Tu fota po zdjęciu peszla - u Was już jest pewnie miękki przewód osłaniający jak u Marcina. W każdym razie musiałem trochę się lutownicą pobawić i jest ok - jedno światło od wstecznego nie miało masy i czasami nie działało lub działało słabo i wywalało błąd. Już jest ok.

 

A widzisz :D To auto mam juz opanowane do perfekcji, ale gdybys mi podstawil Fiata 126p to bym musial do mechanika pewnie oddac z najprostsza usterka :mrgreen: Mimo ze to auto przypomina prom kosmiczny NASA, to wszystko da sie przy nim zrobic, nawet samemu (w moim przypadku tylko samemu), trzeba tylko znac mysl techniczna inzynierow od BMW :D

 

Co myslicie o warsztacie zajmujacym sie naprawa i renowacja serii 8 w pelnym zakresie :?: Naprawiajacym od elektroniki poprzez wszelka mechanike, renowacje skorzanej tapicerki az po automatyczne skrzynie biegow :?: Oczywiscie z pelnym sercem, a wiec tak zeby nie przybyla zadna ryska na lakierze, w srodku nie przybyl ani jeden pylek, a w momencie oddawania auta klientowi lsnilo jak prosto z fabryki??? Marzenia :D Ale gdyby byl popyt na takie uslugi to moze bym sie skusil :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Marcin – ale to nie tylko dla E31 – jeden klient rocznie to za mało ;)

To musi być miejsce dla 5er,7er,8er (bo E24 to raczej domena Adama).

Tak czy inaczej – ja się na to piszę (będę oczywiście odpowiadał za dział E34)

:)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kincek, masz u siebie chłodnicę oleju?

 

Znalazłem u siebie coś podobnego i to stabilizuje węże od chłodnicy oleju, może u Ciebie jest podobnie?

 

 

 

Chodzi mi o to, że ten element był przyczepiony do przewodu na dolnym zdjęciu, który idzie przez środek zdjęcia i nie wiem gdzie jest punkt mocowania do karoserii. Zdjęcie lewej komory silnika, widać kolumnę kierownicy, może ktoś zrobi fotę jak jest w innej 8.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img161.imageshack.us/img161/7682/dsc00351qe1.jpg

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img339.imageshack.us/img339/717/dsc00352hy9.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jeszcze przed zlotem zaszła konieczność wymiany uszczelek pod miskami olejowymi, jak się okazało zimering był jedynie częściowo odpowiedzialny za wyciek oleju, poza tym samochód dostał nową gruchę. Żeby było ciekawiej to chłodnica firmy behr, którą zakupiłem w zeszłym roku zaczęła przeciekać na rancie - będzie trzeba podoginać, jak na razie wyciek usunięty za pomocą proszku, nie chciałem tego robić, ale na potrzeby zlotu musiałem. Teraz szykuje się do wymiany kabli, kopułek(dzięki Maciek) i palców rozdzielacza. A jak sezon się będzie kończył pakuje przynajmniej przednie amory do regeneracji. Jakbyście przeprowadzali jakieś tego typu prace to w miarę możliwości dokumentujcie to i publikujcie u nas na forum, stworzylibyśmy swoistą instrukcję zrób to sam, która zarówno nam jak i przyszłym użytkownikom będzie pomocna. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Trochę zaległe, ale wrzucam tak było dzień przed zlotem wymiana uszczelek pod miskami olejowymi.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img396.imageshack.us/img396/3310/dsc00433cv8.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img244.imageshack.us/img244/418/dsc00443km5.jpg

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img370.imageshack.us/img370/4483/dsc00442cs2.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tym razem znów poleciałem z częściami trochę, wymienione zostały:

Kable, kopułki, palce i jeden impulsator, poza tym w zawieszeniu wymienione zostały górne wahacze. Trochę pod maską jest lepiej, bo jest nowa pokrywa elektrozaworów i uszczelka przy komputerach. Wymienione zostały też spryskiwacze(stare lały jak zepsute wtryski w dieslu). Wspomnę też o nowych gumach pod podnośnik(te w progach). Także mocowanie prawej lampy zostało dorobione - taka mała rzeźba. Także jak na razie kończę tegoroczne inwestycje(muszę remont mieszkanka dokończyć, a jak tak dalej pójdzie to z mebli będę miał tylko stary telewizor i materac), po jesiennym zlocie BMW KLUB POLSKA Bunia zapada w zimowy sen. A podczas zimowego snu szykują się kolejne wydatki, przymierzam się do regeneracji amorów(choć po wymianie wahaczy znów pewnie się prowadzi), chętnie obuł bym ją właściwie na kolejny sezon, bo to tak być nie może, żeby moderator miał najmniejsze koło :mrgreen: Jakbym miał dwa komplety to bym sobie jeździł na zmianę, a oryginały dałbym do odnowienia poza tym nie wiem jak to będzie, bo jutro Betka stanie koło CL-a i jego osiemnastek, i nerwica może mnie dopaść. Ale tak poważnie jak rzucą Wam się jakieś fajne kapcie to dajcie znać interesują mnie 18 calowe felgi BMW tylko oryginalne, alpiny ew. od e60 z oponami w dobrym stanie. Przypomniało mi się jeszcze chłodnica wymieniona w zeszłym roku firmy behr puściła na łączeniu z jednej strony i gniazda na przewody olejowe puszczały - naprawione, do tego nowe przewody olejowe odchodzące od chłodnicy i nowy trójnik na górze chłodnicy, który teraz w przeciwieństwie do tego który miałem oryginalnie jako trójnik i trzy rurki występuje teraz w całości z rurkami jako jeden element.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odbiorę fakturę to dam znać, ale chyba coś koło 150.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ostatnio trochę chorowałem w ostatni dzień choroby, kiedy się lepiej czułem, zrobiłem coś takiego. Wypolerowałem kolektory(wiertarka + szczotka) teraz popracuje z papirem ściernym nad gładszą powierzchnią w niektórych miejscach.

 

http://img443.imageshack.us/img443/2928/49109539yx4.jpg

 

http://img443.imageshack.us/img443/7341/77580533tr8.jpg

 

Jeden jeszcze z fabrycznym zabezpieczeniem drugi już bez. Przez to, że mnie trochę połamało nie mogłem dostarczyć okładek Marcinowi, ale mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się podskoczyć do Sochaczewa dostarczyć zagubioną w akcji przesyłkę. Sorry za to, postawie piwo na najbliższym zlocie - w sensie kratę. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę na początku się do tego źle zabrałem i zacząłem od papieru 180, a trzeba było od razu szczotkę założyć na wiertarkę i dużo przyspieszyło pracę i dało większy błysk. Papier przydaje się na drugim etapie - docierania w miejsca gdzie szczotka nie sięga, stopniowo będę zwiększał gradację, zastanawiam się nad polerowaniem pastą, bo jak używam lekkościernej(m.in. do aluminium) to mi ciemnieje. Jak zrobię prawdziwym aparatem foty to wkleję. Zaczynam się też zastanawiać nad bezbarwnym lakierem by utrwalić efekt. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę na początku się do tego źle zabrałem i zacząłem od papieru 180, a trzeba było od razu szczotkę założyć na wiertarkę i dużo przyspieszyło pracę i dało większy błysk. Papier przydaje się na drugim etapie - docierania w miejsca gdzie szczotka nie sięga, stopniowo będę zwiększał gradację, zastanawiam się nad polerowaniem pastą, bo jak używam lekkościernej(m.in. do aluminium) to mi ciemnieje. Jak zrobię prawdziwym aparatem foty to wkleję. Zaczynam się też zastanawiać nad bezbarwnym lakierem by utrwalić efekt. Pozdro.

 

witam,jest specjalna farba w bmw do takich rzeczy nazywa sie chyba motor clar czy cos takiego, to rodzaj bezbarwnego lakieru,sam psikalem tym moje v12 i efekt ok a kosztuje chyba z 30 zł.

 

o znalazłem to to :)

 

http://moto.allegro.pl/item537227497_oryginalna_powloka_ochronna_bmw_do_silnika.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógłbyś wrzucić foty efektu, jestem bardzo ciekaw jak to wyszło.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zainwestuje, to nie jakaś gigantyczna sumka(nawet jak na próbę). Pozdro

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już obleciałem 2 kolektory, teraz tylko(lub aż) dopolerować papierkiem ściernym.

 

http://img3.imageshack.us/img3/2743/beznazwy1kc5.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tu ze światłem dziennym, w sobotę będę kończył pracę.

 

http://img3.imageshack.us/img3/5039/89275206.jpg

 

Po długim przestoju i przy zdjętej osłonie usłyszałem jak mi zawory stukają, nie jest to może ostre stukanie, ale jak dla mnie wystarczająco niepokojące. W każdym razie czy ktoś przerabiał już temat regulacji zaworów, czy w ogóle się je reguluje czy jak. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie olej już zmieniłem na taki, że powinno być cicho, mianowicie Valvoline MAXLife dla silników pow. 100kkm z dwusiarczkiem molibdenu( czyli niby nano technologia, ma się odkładać na ściankach i redukować tarcie, przy suchym starcie), może częściej muszę odpalać, to się wyreguluje. Dzięki. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gary nie stukają, tylko zawory i słychać takie cyk, cyk, cyk - jakbyś stukał śrubą w metal(oczywiście nie jeden zawór może stukać) - coś w ten deseń.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.