Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chciałbym się przywitać, bo właśnie trafiłem na to forum.

 

Moje pytanie może teraz się wydać banalne, ale gdzie mam je zadać jak nie tu.

 

Od jakiegoś czasu zabieram się za zakup 850, i jako że auto przejdzie totalną metamorfozę środka jak i lakieru i mechaniki, znalazłem jedną sztukę dość podniszczoną w środku oraz zatartym motorem.

 

środek będzie cały odnawiany, jak i lakier i mechanika, problem jest natomiast z silnikiem, jako że nie jestem fanem mocy - mam i tak szybszy motocykl.

 

Chcialbym wstawić silnik 3,0V8 4,0 albo 4,4 V8, tylko który będzie pasował najlepiej i z jakiego auta, prawdopodobnie zakupię jakieś lekko walnięte w UK i je "skanibalizuje"

 

Czy ktoś z Was przerabiał już ten temat lub ma jakąś wiedzę?

 

Zaznaczam że nie zależy mi na jak największej liczbie PS-ów, już nawet zastanawiałem się nad zamontowaniem 3,0d z 2 turbinkami, ale to już by była profanacja tego auta na maxa.

 

Byłbym wdzięczny za pomoc i wskazówki

 

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano
W tą komorę wejdzie Ci każda v jeśli miałbym możliwość wybrać sobie dawcę to oczywście 4,4 na manualu ,problemem będzie wał oraz łapy silnika ,ale mając już bazę (auto ) i motor można je dopasować.Drobne przeróbki w instalacji elektrycznej.
Opublikowano
W tą komorę wejdzie Ci każda v jeśli miałbym możliwość wybrać sobie dawcę to oczywście 4,4 na manualu ,problemem będzie wał oraz łapy silnika ,ale mając już bazę (auto ) i motor można je dopasować.Drobne przeróbki w instalacji elektrycznej.

Ale nawet w UK 4,4 V8 i to manualu to rodzynek i angole choc tepi jednak wiedza co maja do sprzedania. Ostatnio widzialem E34 w touringu 96r za 4500 pound. Moze M30b35?

Opublikowano

ja jestem zwolennikiem automatu, więc z manualem nie będe kombinował, bardziej rozchodzi mi się które auto bardziej kupić żeby jak najwięcej klamotów pasowało.

 

Ewentualnie czy może znacie kogoś co się takimi zmianami zajmuje??

 

ja w mechanice za bardzo nie siedzę, zmiany pod kątem audio i wnętrza to jeszcze tak, ale mechanika raczej kiepsko

Opublikowano
No to Ci podpowiem, że cel masz interesujacy i oczywiscie raczej wykonalny jednak nieslychanie kosztowny i skomplikowany bys jezdzil takim autkiem.Cześci moze dostaniesz tanie z jakichś urzywek, całosc zlozysz i bedzie jakos tam niewiadomo jak wspołgrac ale kto to Ci zrobi i za ile??
Opublikowano

Mogę się polecić trochę nieskromnie chyba :oops:

Na koncie przeróbek mamy:

e12 518 w standarcie po ingerencji 535 m30

e30 318is w standarcie po ingerencji 318 m10

e30 318 m40 po ingerencji 328 m50

e30 318m40 po ingerencji 330 m30

 

obecnie na tapecie e30 318 m40 a ma byc docelowo 4,0 v8 ewentualnie 3,0d

zależy jakiego dawcę dostaniemy.

Co do ceny to koszty zakupu dawcy określa rynek oraz jego stan ,najlepiej rozbite auto ,po dachowaniu lub wypadku bocznym aby komora silnika i osprzęt były całe.Robocizna około 2000zł zalezy jak dalece nalezy przerobić auto.

 

 

Przy 850 wytrzymałość podzespołów jest wystarczająca do wsadzenia każdej innej jednostki BMW.

 

Radość z jazdy oraz zazdrosne spojrzenia innych bezcenne. :twisted2:

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam !!

Jestem nowy na forum wiedz chciałbym się przywitać i pozdrowić wszystkich posiadaczy BMW.

 

Zarejestrowałem się właściwie dla tego wątku.

 

Temat widzę trochę nie aktualny ale tak się składa że tez mam możliwość kupić e31 z uszkodzonym silnikiem i skrzynią.

 

Jestem bardzo ciekaw jak wygląda taka podmiana silnika "Swap" w e31 ???

 

Czy już ktoś robił cos takiego konkretnie w e31 ??

 

Robert-Lesiu BMW dalej robisz swap-y ?? miałeś już okazje robić swap w e31 ??

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie :? nie o tą chodzi, mój znajmy ma e31 która już chyba do dwóch lat stoi w garażu :-(

 

Dla tego jestem ciekaw czy swap da się zrobić ??

 

Wiadomo ze nie ma rzeczy niemożliwych ale czy ktoś już cos takiego robił ?

Opublikowano

A to sorry,tak mi się skojarzyło.

Najłatwiej wymienić silnik i skrzynię na takie jak już są w samochodzie.Zmiana na inny typ silnika i skrzyni też możliwa,ale zwiększają się koszty.

Był już ten temat poruszany na forum 8.

Żonę można mieć tylko jedną, a 850 dwie.
Opublikowano
... Moze M30b35?

 

 

Nie no dla mnie wkładanie takiego silnika do E31 to porażka :duh: , sam silnik mi się podoba bo miałem dwie E32 z takim motorkiem i jeździło się nimi dosyć przyjemnie, ale nie pasuje on do charakteru E31 .

Ja wstydził bym się otworzyć maskę w 8 jeżeli miał by tam siedzieć M30 :lol: , a poza tym znalezienie takiego silnika w dobrym stanie, w normalnej cenie, graniczy z cudem !

 

Ja wsadził bym oryginalny silnik V12, a jak już chciał byś jakiś mniejszy typu 6cyl. to M52B30, ale to już nie będzie TO.

 

Chociaż ludzie mają różne pomysły i na przykład niedawno znalazłem na allegro Mitsubishi 3000GT z silnikiem 1,9TDI :duh: , Mercedesa W126 SEC z dieslem 3,0 24v i na mobile.de BMW E24 635csi z silnikiem 2,5tds :mad2: albo M5 E34 z M20B20 pod maską i jeszcze z gazem :worried: :shock:

Mam dużo części do BMW E21 E23 E24 E28 E30 E32 E34

Atrakcyjne ceny nr tel 501 869 036

Opublikowano
6 cylindrow w tej budzie to bedzie porazka. Mam X3 o takiej samej masie co osemka z silnikiem 2,5 litra 192KM. Na papierze jest OK - 8,9s. do setki i faktycznie tak przyspiesza, ale juz jezdzac do nawet 4 tysiecy obrotow to auto to jest muł. Tylko wykorzystujac pelen zakres obrotow idzie jeszcze cos wykrzesac z tych 6 cylindrow. Za to V12 kipi momentem obrotowym, tutaj wystarczy tylko muskac gaz, a i tak auto wyrywa do przodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.