Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie

wiem ze ten temat byl walkowany juz tyle razy.

jednak nie moge znalezc tematu podobnego do moich objawow-u mnie obroty spadaja do 200 i rosna do 1000 i tak z piec razy az fura trzesie i to wszystko na zimnym z rana. gdy silnik sie zagrzeje falowanie ustaje i jest wszystko ok.

Opublikowano

Obejrzyj filtr powietrza jaki jest jego stan i jeżeli brudny to wymien możesz także sprawdzic odpalając zimną furke wyjmując na chwile filtr opwietrza zobacz także doloty do filtra powietrza czy są szczelne. Może to byc także zawór odpowietrzenia wału korbowego lecz tego nie jestem pewien gdyż nawet nie wiem czy coś takiego ma bmw ale chyba ma bo to doświadczenie mam z forda focusa....

Napisz jak ci poszło czy się poprawiło a jak nie to będziemy myslec dalej :8)

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano
Jak to jest M40 to na 100% silniczek krokowy, zobacz czy rurka ci nie spadla z niego... ja sie wkurzalem czemu mi tak obroty faluja, podnioslem maske a tam rurka sobie wisiala obok silnika krokowego, tak odrazu wsadz w ta rurke paluch, jak wyjmiesz czarny i klejacy sie w jakiejs mazi, to masz do roboty to samo co ja hehe czyli czyszczenie kolektora dolotowego i przepustnicy, no chyba ze chcesz co dwa tygodnie czyscic silniczek krokowy... ja czyscilem w ciagu dwuch miesiecy trzy razy i za kazdym razem byl tak samo zawalony, a po dwuch tygodniach znowu to samo, tak mysle z w piatek zrobie akcje i wyczyszcze to.
Opublikowano

wlasnie przed chwila wrocilem od auta i chyba mam powod.

odlaczylem ta wtyczke od krokowego i wszystko ok obroty nie faluja i tak jakby lepiej na obroty sie wkrecal. jesli sie myle lub czegos nie wiem po tej operacji to prosze o nawrocenie ale moim zdaniem to krokowy padniety.

Opublikowano

jeszcze chcialbym sprawdzic filtr paliwa, tylko nie wiem jak to zrobic bez wkladania nowego (70 zl). Czy jest taka mozliwosc?

 

 

 

A co do czyszczenia krokowca to demontujesz go z gumy odlaczasz wtyczke i weze gumowe. wlewasz do srodka benzyne lub denaturat potrzasasz jak tesciowa i wylewasz. Czynnosc kilka razy powtorz. na koniec zostaw go zeby wyschnal i montuj go na miejsce.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
jak najlatwiej wyczyscic ten silniczek w M40 ??

 

Wsadzic go w nafte na dwa dni, wymyc i jeszcze potem przedmuchac kompresorem.

:)

 

A ty przem81 nie szukaj dziury w dup*e tylko wyczysc/wymien silniczek krokowy i naprawione!!!

Opublikowano

Jeśli nic z tych rzeczy nie pomoże co chłopaki piszą to spróbój odpalić samochód z innego dobrze naładowanego akumulatora, który stał w ciepłym miejscu.

 

U mnie jak akumulator jest troche rozładowany to po odpaleniu mam identyczne objawy jak u Ciebie. Daj znać czy pomogło.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano

witam

spróbuj pczeczyścić zawór dodatkowego powietrza w płynie do mycia silników, pomoczyś go z 15min a potem jakimś olejkiem maszynowym pokropić na oś bu się nie zatarła i sprawdz jaką ma opornośc cewka, powina być około od 9om do 10 om

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.