Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem zauważyłem ze silnik zaczął kopcić na biało na rozgrzanym silniku na zimnym wszystko normalnie tylko jak się dobrze zagrzeje to kopci. Oleju bierze ok. 1l na 10 tys. km płynu w chłodnicy tez nie ubywa. A może to wina wywalonego katalizatora i zostawienie samej puszki w której zbiera się woda która paruje po rozgrzaniu się wydechu. Może to głupie ale sam już nie wiem. Pomóżcie
Opublikowano
Mnie po wywaleniu kata też kopci ale tylko jak jest wilgotno i chłodno więc może to być właśnie i u ciebie. Czasami olej też na biało potrafi kopcić ale wtedy raczej więcej by go spalał niż litr.
BMW forever!!!
Opublikowano

Obserwuj ubywanie oleju i plynu chlodniczego - jezeli zacznie gwaltownie ubywac, to moze oznaczac uszczelke pod glowica :(.

Ale jezeli niczego nie bedzie ubywac, to na razie nie ma sie czym przejmowac

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano (edytowane)

Jak kopci na bialo to juz mozesz zamawiac wizyte u mechanika, uszczelka pod glowica strzelila na 1000%

ten bialy "dym" to poprostu para, dlatego na zimnym jest ok a jak sie nagrzeje to poprostu wali para z wydechu.

Smutne ale niestety prawdziwe. Nie jezdzij bo ci sie maslo zrobi w silniku i potem to plukac trzeba...

Aha zobacz jeszcze jak wyglada plyn w zbiorniczku wyrownawczym i zobacz jak wyglada korek wlewu oleju od spodu, jak bedzie koloru kawy z mlekiem no to cisnij do mechanika stary...

Edytowane przez Silniczek
Opublikowano
Potwierdzam słowa Marko84. Jeśli na dworzu jest zimno lub chłodno to trochę dymi. Jeżdżąc do pracy w zimę myślałem że uszczelka mi poszła bo cofając nic nie widziałem. Ale skończyło się na strachu. Obserwowałem inne beemki i też nieźle dymiły :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Jesli jest zimno, ale tutaj raczej nie jest zimno, mamy czerwiec hehe no i gosc mowi ze kopci na rozgrzanym silniku na bialo.

Stawiam na uszczelke pod glowica..niestety.

Opublikowano
Ja też mam wycięty katalizator i też czasem zakopci, poza tym śmierdzi spalinami...ale nie kopci na biało,więc może to rzeczywiści uszczelka...
Freude am fahren...
Opublikowano
Raczej na niebiesko, a t oze robiles 10 tys km temu uszczelke nic nie znaczy, mogla sie zesrac drugi raz. :) wadliwa uszczelka, glowica nie splanowana, kiepski mechanik, kiepski klucz dynamometryczny..
Opublikowano

Glowica na bank mialem to samo nie w bmw ale to sma. Jeden pies jakie auto objaw mowi jedno uszcelka Ja mialem taki cyrk pod auchan ze szkoda gadac odpalilem auto dodalem gazu i uslyszalem jak caaaaly plyn z choldnicy jest konkretnie zasysyany (po przekroczeniu ok 2500 obr). Okazalo sie ze glowica amiala mikro pekniecie czy cos tam i po osiagnieciu odp temp i wzrostu obrotow pod wpywem cisniena srrruu bam base dymowa taka na parkingu jak w dyskotece hehehe ale czad :)

Lepiej za duzo nie smigaj tylko porosto do mechanika, dobrego mechanika. Bo jesli piszesz ze zmieniales 10 tys temu i ci to znowu walnelo (a to nie usterka typu wymiana zarowki :D ) to cos o tym swiadczy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.