Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ej spoko chlopaki wrzuccie na luz :cool2: to tylko forum, każdy może sie wypowiedzieć. Może wrócmy do tematu. Bo autor tylko pytał jaka instalacje założyć. Ja już sie wypowiedziałęm wcześniej więc nie bede sie powtarzal :)
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
myśle że temat został już zamknięty zresztą gość chciał wiedzię jaki LPG ma założyć ja odradzam napiałem jakie może mieć problemy na gasie II generacji ale tak jak irowiec możesz niemieć wcale problemów z instalacją więdz wybuer należy do Ciebie (i jesteś w punkcie wyjścia) jak już byś musiał zakładać to załuż 4 generacji podobno nie ma z nimi problemów ale ja już się nie dowiem miłego urzytkowania BEji
Opublikowano
po tyc wszystkich waszych wypowiedziac napisze tylko,ze doszedlem do wniosku:najlepiej bedzie wstawic gaz 3 generacji,.Dzieki za wypowiedzi,pozdrawiam
Opublikowano
A czy ktoś mi może podpowiedzieć, czy LPG do M40 w E36 ma się tak samo jak do M40 w E30? Bo nie wiem czy do 18 letniego auta mam zakładać sekwencję czy wystarczy II generacja? Help.
Opublikowano
Założyłem sekwencję (koszt 2800), różnica w osiągach między lpg a benzyna jest, ale nie kolosalna.Miałem problem z falowaniem obrotów-wystarczyło wyczyścić silnik krokowy.W zimie trzeba pilnować żeby silnik sie zagrzał i dopiero włączać lpg, ogólnie jestem za lpg bo tankowanie to wiadomo cenowa radość.Uważam że jak komuś przeszkadzają osiągi to nie powinien sobie kupować m40 bo nie jest to silnik dla osób lubiących ruszać z piskiem. jak dla mnie wystarczy że na 4,5 biegu jeszcze jest możliwość depnięcia.Generalnie jestem ZA
Opublikowano
ja jezdze na sekwencji w m40 i nie narzekam spadek mocy praktycznie jest ale niezbyt odczuwalny ale jaka przyjemnosc na stacji paliw he he polecam zdnych problemow jak na razie odpukac
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Opublikowano

powiem brzytko [bAD] prawda po za tym to jest forum BMW a nie Audi i omawiamy tu jak sie zachowuja i sprawuja Bejce a nie inne modele a ruznica po miedzy jazda na gazie a benynie jest tak ogromna cenowo ze kupisz kable swiece inna pierdulke i tak zostani ci w keszeni a w coagu roku oprucz zwyklego przegladu z czysczeniem regulacja wymiana fiterka gazu co mnie kosztowalo 50zl nie naprawialem nic bo nie bylo takiej potrzeby a nawet nie mysle bo strach ile kasy przez ten rok bym wydal na benzyne

 

Panowie, chciałbym zgodzić się z kolegą. Mówicie o różnicach w osiągach- o tym że bierze olej-to akurat zależy od tego jak właściciel traktuje auto, jeżeli dla kogoś e36 m40 to synonim auta sportowego i kreci go 1, 2, 3, do czerwonej kreski to niech sie nie dziwi że po jakimś czasie jego Beti zacznie chlipać olej-elementy będą tracić swoje właściwości- ale do meritum -kalkulacja jest prosta- ja robie około 1500 km/ miesięcznie- cena gazu jest w okolicach 2.10/ litr - cena paliwa ok. 4,50/litr - miesięcznie na gaz wydaję ok. 300 zł- przy takiej samej jeździe tylko na paliwie ok. 650 zł-miesięcznie zostaje mi w kieszeni ok. 350 zł - w skali roku to jest 4200 zł-a mam lekką nogę ponieważ 1.6 to wersja spacerowa-

przy takich oszczędnościach nie straszna jest nawet jakaś poważna awaria

Jestem za gazowaniem samochodów dopóki zarobki w naszym kraju nie będą na poziomie takim jak są w Niemczech- bo jak na razie to tylko cena etyliny jest na takim samym poziomie jak u zachodnich sąsiadów :lol:

masqo
Opublikowano
Założyłem sekwencję (koszt 2800), różnica w osiągach między lpg a benzyna jest, ale nie kolosalna.Miałem problem z falowaniem obrotów-wystarczyło wyczyścić silnik krokowy.W zimie trzeba pilnować żeby silnik sie zagrzał i dopiero włączać lpg, ogólnie jestem za lpg bo tankowanie to wiadomo cenowa radość.Uważam że jak komuś przeszkadzają osiągi to nie powinien sobie kupować m40 bo nie jest to silnik dla osób lubiących ruszać z piskiem. jak dla mnie wystarczy że na 4,5 biegu jeszcze jest możliwość depnięcia.Generalnie jestem ZA

 

To jak to? Masz sekwencje i nie przełącza Ci sama na gaz jak sie silnik odpowiednio zagrzeje? :doh:

Opublikowano
bieniu3000 ja tez mam sekwencje i automatycznie mi sie przelacza powyzej 2 tys obrotow ale moge sobie wylaczyc gaz w kazdej chwili a co do grzania silnika zima to prawda zeby najpierw lapnal troche temp i dopiero wtedy przelaczac pozdro
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Opublikowano
a co do automatycznego przelaczania jak sinik lapie temperature to nie zawsze zdaje egzamin latem to wiadomo odpalisz i 2 tys i masz gaz a zima to wystarczy ze wskazowka tylko drgnie i juz u mnie sie przelacza nie wiem moze mam czujnik popsuty
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Opublikowano
darioon nie zrozumiałes mnie chyba. Przełaczanie przy 2 tys obr. to ja tez mam, ale pod warunkiem że jest silnik nagrzany. W zimie musze ujechac troche i dopiero mi sie na gaz przelaczy. W lecie troche mniej. W kompie mam zaprogramowane na 30 stopni. To jest temperatura wystarczajaca do przelaczenia na gaz. Jak jest silnik nie nagrzany to gaz sie nie wlaczy ani recznie ani automatycznie. A Ty nie musisz mieć czujki padnietej tylko masz może za niska temperature zaprogramowana.
Opublikowano
no rzeczywiscie nie zrozumielismy sie ale z tym czujnikiem to pewnie masz racje wiem ze mi programowali na 37 stopni a jak teraz jest to trudno okreslic he he trzeba sie bedzie przed zima wybrac do serwisu i niech ustawiaja
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
witam i pozdfrawiam posiadaczy bmw na gaz kturzy sa za gazem ja niedawno zalozylem tez instalacje ktora kosztowala 2900 ale wszystkie podzespoly kable komputerki jednej firmy wszystko orginam BRC i sem zadowolony :mrgreen: postaram sie zrobic zdjecie i wstawic jak wygladal po zalozeniu bo przy odbiorze nawet wszystko montarzysta pod klapa wyczyscil a do ceny doliczyc tyrzeba maksymalny zbiornik w kolo 53l :cool2: a cena tankowania sprawia ze sie smnieje jak jezdze na cpni prosze do pelna
Opublikowano
u nas paliwa sa kiepskiej jakosci wiem to z autopsji jak jechalem z kolega samochodem do francji to tankowal 95 jak i lpg czy jak tam gpl i co / kasowal licznik i robil np. 100km na butli a tankujac w niemczech czy we francji robil o jakies 10-15% wiecej na tej samej ilosci gazu i tak samo z 95 wiec moge potwierdzic u nas paliwo jest kiepskiej jakosci choc na 95 jeszcze da sie silnika NIE zajechac
jedynakk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.