Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
widze za kazdy ma inne zdanie. Ja mam tarcze z przodu ATE (te z wyżłobieniami) i miałem założone klocki ATE. Teraz mam textar i powiem że pod klockami ATE było lepsze wyczucie hamulca, ogólnie rzecz biorąc więcej TEXTARa nie kupuje (szczególnie że ceny są podobne).
Konrad
Opublikowano

Z poza ASO odradzam Textary, kiedyś założyłem do E34 i z tyłu piszczały, a z przodu tarcza zużywała się szybciej niż klocek. Poźniej założyłem cały komplet ATE i było super. Teraz w E39 niedawno założyłem ATE i po 6000 km jest ok. Była to pierwsza wymiana klocków w Polsce, a wyciągnąłem z zacisków Juridy bez znaczka BMW. Z tego wnioskuję, że Jurid jest ok, bo zanim wymieniłem na ATE, to przejechałem na nich też jakieś 6000 km. Tylko ciekawe, czy kupione w Polsce klocki Jurid będą miały taką samą jakość....

Pozdr.

Opublikowano
Ostatnio byłem na szkoleniu ATE i trochę mówili o tarczach POWER DISC, lepiej odprowadzają wodę co powoduje szybsze działanie hamulców, lepsza odporność na FADING-spadek skuteczności hamowania pod wpływem wysokiej temperatury,niższe zużycie klocka przy identycznym przebiegu i warunkach jazdy.

Ale do PowerDisc trzeba mieć chyba inne zaciski i klocki za 600 zł, prawda???

Opublikowano
Ostatnio byłem na szkoleniu ATE i trochę mówili o tarczach POWER DISC, lepiej odprowadzają wodę co powoduje szybsze działanie hamulców, lepsza odporność na FADING-spadek skuteczności hamowania pod wpływem wysokiej temperatury,niższe zużycie klocka przy identycznym przebiegu i warunkach jazdy.

Ale do PowerDisc trzeba mieć chyba inne zaciski i klocki za 600 zł, prawda???

 

Nic nie trzeba zmieniac pozostaje fabryka.

 

 

Po porażce z ATE założyłem tarcze kupione w ASO oryginały + klocki Jurida J albo A .

Skończyły się problemy z latającą kierownica samochód normalnie hamuje od samego początku .Przejechałem już 10 tyś. i się nic nie dzieje a miałem już dosyć kombinowania z zamiennikami .Różnica w cenie około 200zl ale za to jakość lepsza.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Ostatnio byłem na szkoleniu ATE i trochę mówili o tarczach POWER DISC, lepiej odprowadzają wodę co powoduje szybsze działanie hamulców, lepsza odporność na FADING-spadek skuteczności hamowania pod wpływem wysokiej temperatury,niższe zużycie klocka przy identycznym przebiegu i warunkach jazdy.

Ale do PowerDisc trzeba mieć chyba inne zaciski i klocki za 600 zł, prawda???

 

Nic nie trzeba zmieniac pozostaje fabryka.

 

 

Po porażce z ATE założyłem tarcze kupione w ASO oryginały + klocki Jurida J albo A .

Skończyły się problemy z latającą kierownica samochód normalnie hamuje od samego początku .Przejechałem już 10 tyś. i się nic nie dzieje a miałem już dosyć kombinowania z zamiennikami .Różnica w cenie około 200zl ale za to jakość lepsza.

 

Pozdrawiam

Klocki kupiłeś poza ASO?

Opublikowano

Poza serwisem w Aso chcieli za te same 380zł a ja kupilem za 219zl Koszt tarcz to 512zl.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.