Skocz do zawartości

m42B18 W E30-OPINNIE, KOMENTARZE-USTERKI I EKSPLOATACJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
m42B18 =PRZERYWA PO OK 30 SEKUNDACH PRACY NA CIEPŁYM SILNIKU CZASEM NAWET DO MOMENTU AZ ZGASNIE . NA ZIMNYM CZASEM MA TAK JHJAKBY JEJ PALIWA BRAKOWALO ALBO Z PRADEM COS BYLO ... oBJAWIA SIE TO W TEN SPOSÓB ZE ZAPUSZCZAM MOTOR . CHODZI RÓWNO PO 5 SEK SŁYSZE JAKIES PRZERWE JAKBY W ZAPŁONIE PO NJASTEPNYCH KILKU SEKUNDACH CORAZ CZESCIEJ , CZESCIEJ AZ GASNIE . ODPALAM I ZNOWU CHODZI JAK LALECZKA . I DALEJ SIE POWTARZA CYKL-GASNIE . .. ALE OK . ODPALAM WRZUCAM 1-2-3. CISNE - IDZIE JAK BURZA. DOJEZDZAM DO SWIATEL . OBROTY FALUJA . AZ GASNIE ODPALAM JEST OK . NA NASTEPNYCH SWIATLACH DOJEZDZAM . JEST git STOI RÓWNO PRACUJE JADE I JEST OK. . i TAK ROZNIE JEST . MA STRASZNE NALOTY. NIE MAM POJECIA CO TO JKEST . mIALEM JUZ M20B25,m20B20, M50B20, M40B16 ALE TERAZ TO JUZ SAM NIE WIEM ZAZWYCVZAJ SOBIE RADZILEM W USTERKACH . jESTEM PODLAMANY BO WÓZ I JA JA JESTESMY W ANGLII WIEC TO TEZ TROCHE WSZYSTKO UTRUDNIONE.. wYMIENILEM SWIECE , PRZEWODY , SZCZELNOSC SPRAWDZONA , zASTANAWIAM SIE NAD WTRYSKAMI. ALE CZY CISNIENIE NIE JEST WYSTARCZAJACE A ZA TYT CZY POMPA, CZY BANKA CISNIENIOOWA CZY NAPIECIE DO POMPY. moZE KTOS COS PODOBNEGO PRZERABIAL . ???
Opublikowano

Czy twoja klawiatura ma zacietego CAPS LOCK-a ? Tekst napisany duzymi literami po pierwsze jest niezgodny z zasadami tego forum a po drugie czyta sie go bardzo ciezko.

Prosze popraw swoj post zanim ja albo inny moderator go usuniemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.