Skocz do zawartości

[E34 M50] Nadmiar oleju w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !!!

 

Jak w temacie na bagnecie jest ok.3 mm ponad max :oops:

Czy bawić się w odciąganie? czy też nic nie powinno mu być :?:

 

 

Pozdrawiam.

 

 

 

 

Daniel

Opublikowano

Ja napisze tak !

Jesli jest jakas miarka to znaczy ze tak musi byc nie sadzisz :shock:

Zrob test np wylej 3 mm oleju na plaszczyzne o wymarch takich co jest misa olejowa i zobaczysz ile wejdzie !

A pozniej wal chlapie sie w tym oleju wytwarza chlapu chlapu i kurcze pozniej cieknie zymiering na kole zamachowym :shock:

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano

Moim zdaniem nie powinno tak być, jest wskaźnik na bagnecie i tego powinieneś sie trzymać. A tak na marginesie to powinieneś poszukać przyczyny wyższego poziomu oleju. Ja miałem taki problem 2 razy:

 

1 raz kiedy mechanik przy wymianie nalał za dużo. Dobrze że sobie sprawdziłem sam ile jest oleju, potem duża strzykawka w rękę, razem z rurką od kroplówki i długi czas zabawy.

 

2 raz kiedy długo jęzdziłem na uszkodzonej cewce, jeden cylinder raz pracował a raz nie pracował i pojawiło sie paliwo w oleju.

 

OLEJU MA BYĆ TYLE ILE MA BYĆ.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam się, oleju ma być tyle ile fabryka każe!

 

Ponadto ten nadmiar i tak którędyś wyleci (uszczelniacze wału, spali go lub inaczej zgubi).

BTW fajnego masz mechanika, jak nie umie spojrzeć "w papiery" i nalać tyle, co trzeba, albo to już nie sam olej, ale z dodatkiem paliwa lub co gorsza... wody.

Kai
Opublikowano

WItam!!

 

Nadmiar jest po wymianie (jeszcze trochę, jeszczę trochę bo musi filtr zassać i tak wyszło).

Chyba mechanikowi nakopie do du...!!! :evil:

Dzieki za rady!!! Dzisiaj trochę odciągnę!!! :D

 

 

Pozdrawiam

 

 

Daniel

Opublikowano
WItam!!

 

Nadmiar jest po wymianie (jeszcze trochę, jeszczę trochę bo musi filtr zassać i tak wyszło).

Chyba mechanikowi nakopie do du...!!! :evil:

Dzieki za rady!!! Dzisiaj trochę odciągnę!!! :D

 

 

Pozdrawiam

 

 

Daniel

 

nakop...

przy wymianie

1. nalewa sie 80% (np: 3.5) tego co w książce jest napisane (np: 4 litry)..

2. odpala się silnik na 10-15 sekund, żeby olej dotarł do filterka

3. po wyłaczeniu i odczekaniu aż spłynie uzupełnia się sprawdzając na bagnecie (zazwyczaj wchodzi razem 3,80 - 3,90 czyli mniej niż w książce bo nie zawsze wszystko wyleci... :shock: )

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano

Zgadzam się w 100%. No może tyle, że odpaliłbym na troszkę dłużej - co najmniej 30 sek, a najlepiej 1 min. W ciągu 10-15 sek olej (szczególnie zimny) może się dobrze nie rozprowadzić, a filtr może zawierać sporo powietrza.

Po za tym, nie koniecznie lałbym olej do max-a (chyba, iż wiemy, że silniczek nam pożera olej). Jest też taka "szkoła", że w zimie lejemy mniej (aby szybciej się zagrzewał), a w lecie więcej (aby lepiej chłodził)

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.