Skocz do zawartości

1.8i 1994 2problemy....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Piszę tu w imieniu kuzynki która zakupiła miesiąc temu BMW E36 1994 sedan 1.8i.

Pojawiły się 2 problemy.....

 

1. pedał hamulca jest bardzo głęboki i wyraźnie zapowietrzony, bo po ponownym naciśnięciu twardnieje i podnosi się [:)]. Jednak chodzi mi o ABS - prawdopodobnie nie działa, gdyż po ostrym hamowaniu nie ma "pulsowania" pedału a koła ewidentnie się blokują bez popuszczania - ślady są długie, nie przerywane. Resetowałem komputer i nie ma różnicy, a kontrolka od ABS zapala się przy przekręceniu kluczyka i gaśnie, czyli wstępna diagnoza jest OK. co to może być?

 

2. od tygodnia auto "zajączkuje" powyżej 3500 obr. Tzn. gdy rusza się baaaaardzo spokojnie to mogę w ten sposób osiągnąć normalnie np. 6000 obr. Gdy jednak nacisnę pedał szybko to auto raz że napewno nie "zapiszczy" kołami a dwa że po osiągnięciu około 3500 obr. ma tzw. zajączkowanie, czyli tak jakbym co pół sekundy naciskał pedał hamulca i go puszczał. Występuje to na każdym biegu, tylko że co wyższy bieg to jest to mniej zauważalne. W sumie to tylko na 1nce jest z tym problem, bo potem to raczej tylko "falowanie" obrotów przy przyśpieszaniu. Podam tylko że silnik chodzi wręcz idealnie na wolnych obrotach, cicho i nic dziwnego z nim się nie dzieje. Po resecie komputera nie ma różnicy. Ja wstępnie stawiam na czunik obrotów wału lub czujnik przepustnicy. Co to może być?

Opublikowano
cos nieslychane diagnoza na slepo:wizyta na kompie da odpowiedz, w innym przypadku to mozna zaczac od ukladu paliwowego,obwod elektryczny WN,czujniki/przeplywka/sada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.