Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
co tu duzo myslec, jesli masz gdzie tankowac metan to sie nie zastanawiaj. koszty jeszcze tansze niz na LPG,tylko czy czasem bagaznika ci to nie zlikwiduje.
Opublikowano
jeszcze za mało powszechna sprawa, chyba że masz w mieście gdzie zalać i jezdzisz głównie po mieście
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
w mojej okolicy okresleniem bigas sa okreslane instalacje na 2 rodzaje gazu - lpg i cng. stad moze moje mylne okreslenie. osobiscie nie znam firmy bigas.
Opublikowano
Chyba będę pierwszy co założy LPG BIGAS do auta. Myślę, że do E34 525i z 93r nie ma, aż takiego znaczenia instalacja. Jest to starszy silnik i czas wtrysku nie ma takiego znaczenia jak przy nowszych samochodach. A może się mylę? Poza tym mam kompletną instalację lekko używaną za 400zł z butlą i chyba nie będę się zastanawiał czy dołożyć 1150zł na STAG 300. Nowa STAG 300 to koszt 1550zł na 6 cylindrów + butla. Montażu nie liczę bo szfagier na zakład montujący instalacje LPG.
Opublikowano
Myślę, że do E34 525i z 93r nie ma, aż takiego znaczenia instalacja.Jest to starszy silnik i czas wtrysku nie ma takiego znaczenia jak przy nowszych samochodach.

Mylisz się...Do BMW tylko sekwencja.Mój znajomy mimo iż miał starszy silnik(Ty masz już nowy-24V),założył jakiś gaz za 2000tys(:duh:) i miał same problemy.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
ty rowniez sie mylisz. ja jezdze prawie 2 lata na 2 generacji i zadnych problemow nie mam. bardziej istotny jest sposob montazu instalacji niz to jaka ona jest, co prawda sekwencja wiele wybacza, szczegoolnie braki wiedzy instalatorow, ktorzy w wiekszosci przypadkow, poza paroma wyjatkami sa po zawodowce i pracuja za 1000zl , wiec sie nie dziw ze tak jest. 90% instalatorow nie wie co i jak, nie ma pojecia o zjawiskach fizycznych tu wystepujacych i postepuje scisle wedlug wytycznych wydrukowanych na kartce a4. to zalosne ale prawdziwe.
Opublikowano
Hmm...Po części masz rację-z poprawnością montażu.Ale jak pisałem-moje wypowiedzi są oparte na doświadczeniach kolegi/moich(z jego autem)... :wink:
Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
ty rowniez sie mylisz. ja jezdze prawie 2 lata na 2 generacji i zadnych problemow nie mam. bardziej istotny jest sposob montazu instalacji niz to jaka ona jest, co prawda sekwencja wiele wybacza, szczegoolnie braki wiedzy instalatorow, ktorzy w wiekszosci przypadkow, poza paroma wyjatkami sa po zawodowce i pracuja za 1000zl , wiec sie nie dziw ze tak jest. 90% instalatorow nie wie co i jak, nie ma pojecia o zjawiskach fizycznych tu wystepujacych i postepuje scisle wedlug wytycznych wydrukowanych na kartce a4. to zalosne ale prawdziwe.

 

 

Ale Jak Ja bym wsiadł do Twojego auta i zaczoł nerwowo operwować pedłem gazu to nie ma takiej opcji, żeby auto nie strzeliło.

Pozatym jak sypnie Ci sie któras cewka zapłonowa to auto strzela nawet na sekwencji. :mrgreen:

Przerabiałem to w swojej 525

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.