Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Już nawet w ojczyznie BMW ciezko spotkac model e31.

Na rynek niemiecki wg www.e31.net trafilo 11351 tych aut, a wiec ponad 1/3 produkcji.

W styczniu 2004 zostalo już tylko 5751 sztuk:

http://img503.imageshack.us/img503/4364/1012004xvl8.jpg

 

W styczniu 2006 były już zaledwie 4894 sztuki, a w tym roku pozostalo około 4500 egzemplarzy:

 

http://img505.imageshack.us/img505/1299/10700045ak3.jpg

 

Ciekawe co się stalo z brakującymi e31, bo chyba nie zostaly wyeksportowane do naszego kraju – bynajmniej w takiej ilosci

:)

Opublikowano (edytowane)

Mysle ze E31 przechodzi teraz swoj najgorszy okres. Polowa produkcji to 1991 rok, a wiec auta te maja po 16 lat. Sa stare i bardzo drogie w utrzymaniu, a jednak jeszcze im troszke brakuje do zabytkow nad ktorym warto by bylo wypruwac flaki i wydawac ostatnie pieniadze. Podejrzewam ze wiele egzemplarzy teraz dogorewa gdzies pod plotem u Helmuta.

Czy beda w cenie - czas pokaze, moze za jakies 10 - 15 lat :)

Edytowane przez MArcin 850i
Opublikowano

Nie wazne czy dogorewa czy nie, w gruncie rzeczy model e36 tez dogorewa.....zauwaz, ze w serwisie sa do e31 cześci i podzespoły i to jest to!Poza tym majac e31 wiesz ,ze jezdzisz legenda, a legendy przyrastaja na sile z czasem.Coraz kosztowniej bedzie utrzymac jednak to autko, kolejna rzecz ktora moze mocno zaciazyc to zuzycie i środowisko...nie sadze jednak ,ze w naszym kraju bedzie stanowic niebawem problem.

p.s. Czytałem niedawno,ze maja wprowadzic kartki na paliwo tak na wszelki wypadek jakiegos kryzysu paliwowego. Ciekawi mnie czy beda przydzielac Pb po równo czy od pojemnosci? :lol:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Tylko 290szt w ciągu roku. Ja to się cieszę że jest ich coraz mniej ,bo według logiki powinny być coraz bardziej w cenie.

 

Robert niekoniecznie muszą jakoś bardzo zwyżkować w cenie...

8-er, nie chce się tu nikomu narazić, jest autem dość kontrowersyjnym (w sensie dość nijakim - niestety...)...

nie będzie raczej taką legendą jak porównywalny w czasie produkcji Mercedes SL... nawet japończyki z tego okresu obrosną legendą, albo już obrosły takie jak Toyota Supra, Nissan 300ZX, Honda NSX...

 

nie chce być źle zrozumiany - e31 - podoba mi się od lat, szkoda, że BMW nie kontynuowało tej serii, ale wątpię, czy auto będzie za lat -naście na tej samej półce stawiane co e24, do którego mu najbliżej...

 

ps.cieszy, że tak mało znika z rynku Z1 :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
PO pierwsze unikalny wygląd , bardzo dobra jakość wykończenia , silnik , każdy chce mieć V-12 , żaden inny nie ma takiego dźwięku , tego samochodu nie kupuje się do ścigania do tego służy m3 , natomiast 850 to bulwarowo-autostradowy piękny bolid . Natomiast osiągi , niektórzy mówią , że mogło by być lepiej , jak dla mnie 300 KM i 7,4 do setki w wypadku mojego automatu i 250 km/h w zupełności mi wystarcza . Dochodzimy do końcowego argumentu , który rozwala wszystkie przeciw . Wrażenia z jazdy są rewelacyjne , sama radość i wcale nie trzeba jechać szybko . Wiem niektórzy wolą NSX i wciskać cały czas do dechy , a niektórzy nie . Ja potrzebuje wygody pięknego dźwięku 12 cylindrów i niepowtarzalności , uwielbiam markę , więc kandydat został jeden i mimo problemów z chłodzeniem jestem zadowolony z wyboru .To już jest legenda i każda przejażdżka Ci to udowadnia. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Odswiezam temat. Moze ktos natknal sie na dane za 2006 i 2007 rok :?: Ja szukalem, ale nic nie moge znalezc :(
Opublikowano
PO pierwsze unikalny wygląd , bardzo dobra jakość wykończenia , silnik , każdy chce mieć V-12 , żaden inny nie ma takiego dźwięku , tego samochodu nie kupuje się do ścigania do tego służy m3 , natomiast 850 to bulwarowo-autostradowy piękny bolid . Natomiast osiągi , niektórzy mówią , że mogło by być lepiej , jak dla mnie 300 KM i 7,4 do setki w wypadku mojego automatu i 250 km/h w zupełności mi wystarcza . Dochodzimy do końcowego argumentu , który rozwala wszystkie przeciw . Wrażenia z jazdy są rewelacyjne , sama radość i wcale nie trzeba jechać szybko . Wiem niektórzy wolą NSX i wciskać cały czas do dechy , a niektórzy nie . Ja potrzebuje wygody pięknego dźwięku 12 cylindrów i niepowtarzalności , uwielbiam markę , więc kandydat został jeden i mimo problemów z chłodzeniem jestem zadowolony z wyboru .To już jest legenda i każda przejażdżka Ci to udowadnia. Pozdro.

 

Bravo! Mam takie samo zdanie.

Co do Toyota Supra, Nissan 300ZX, Honda NSX te auta zyskały popularność dzięki podatności na tuning (300ZX i Supra napewno a czy NSX nie wiem) co w przypadku serii 8 jest wysoce nie wskazane :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.