Skocz do zawartości

Gasniecie 316i po odkreceniu korka od oleju.


Kolas

Rekomendowane odpowiedzi

  • 10 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

dlaczego tak się dzieje, z czego to wynika?

Pozdrawiam

jeśli chodzi o przygasanie bądz wręcz gaśnięcie silnika to sprawa bardzo prosta po odkręceniu korka oleju dostaje powietrze (przez odmę )które nie jest policzone przez przpływomierz tylko doprowadzone prosto do przepustnicy tak więc silnik dostaje za dużo powietrza(mieszanka za uboga) i gaśnie to tyle

 

Ta wypowiedź mi odpowiada najbardziej, bo i ja ostatnio sprawdzałem poprzez korek swój silnik i się dusił.

 

Pytanie teraz takie: A gdyby były przedmuchy przez pierścienie to gazy wylotowe tak samo by wlatywały do dolotu przez odpowietrzanie miski olejowej i też nie zostałyby przeliczone przez przepływomierz, a że prawie nie zawierają tlenu to musiałby by niezły burdel. No właśnie, ale to tylko moje domysły, a jak byłoby naprawdę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie jest tak:

Odkrecam korek,wypijam i gasne!

Telepie mnie na drugi dzien! :P

Wlos sie jerzy na tym temeacie!!

Ludziska!Czy Wy nie macie innego zajecia tylko odkreacie korki wlewu oleju??

Przeciez to paranoja!!!

Rownie dobrze mozecie sciagnac gume przeplywki,przedziurawic wezyk krokowego!Wyjdzie na to samo a olej nie zachlapie! :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Moze teraz ja powiem wam jak jest u mnie.Czytajac wszystkie odpowiedzi nadal nie uzyskano odpowiedzi a i zdania sa podzielone.Moim skromnym zdaniem wszystko zalezy od modelu silnika.U mnie sprawa ta wyglada nastepujaco.

 

Bmw e46 1.8i M43TU 118KM

 

-odkrecic korek oleju na pracujacym silniku jest naprawde ciezko poniewaz podczas pracy silnik zassywa go.-dalsza proba zostala zaniechana.

 

-co do bagnetu to jak go wysiagne na pracujacym motorze obroty silnika stanowczo sie zmieniaja ale nie gasnie.(wyglada jakby chcial)

dodam jeszcze ze poprzez bagnet silnik ten tez zassywa powietrze do srodka.

 

Tyle moich wywodow na ten temat.Moze komus sie to przyda.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta na pewno masz 118KM w 1.8, ja mam M43 1.9 i mam 105KM, ale to jest OT. Odnośnie otwierania korka, to nic tak nie sprawdzimy, bo dostajemy sprzeczne wyniki. Raz z wlewu dmucha raz zasysa, no i tak musi być. Ciśnienie na cylindrach trzeba mierzyć specjalnym manometrem na stacji diag. Też mnie ten korek interesował, ale już wszystko wiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.