Skocz do zawartości

Gasniecie 316i po odkreceniu korka od oleju.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pragne sprostowac, to iz nie slyszalem nie oznacza ze nie ma takich metod :) Ja przez 9 lat nauki o samochodach o takich nie slyszalem i tyle tylko twierdze a kazdy i tak uwierzy w co zechce :) Ja nie wierze w ten korek... Pozdrawiam!
  • 10 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dlaczego tak się dzieje, z czego to wynika?

Pozdrawiam

jeśli chodzi o przygasanie bądz wręcz gaśnięcie silnika to sprawa bardzo prosta po odkręceniu korka oleju dostaje powietrze (przez odmę )które nie jest policzone przez przpływomierz tylko doprowadzone prosto do przepustnicy tak więc silnik dostaje za dużo powietrza(mieszanka za uboga) i gaśnie to tyle

 

Ta wypowiedź mi odpowiada najbardziej, bo i ja ostatnio sprawdzałem poprzez korek swój silnik i się dusił.

 

Pytanie teraz takie: A gdyby były przedmuchy przez pierścienie to gazy wylotowe tak samo by wlatywały do dolotu przez odpowietrzanie miski olejowej i też nie zostałyby przeliczone przez przepływomierz, a że prawie nie zawierają tlenu to musiałby by niezły burdel. No właśnie, ale to tylko moje domysły, a jak byłoby naprawdę?

Opublikowano

Witam

U mnie jest tak:

Odkrecam korek,wypijam i gasne!

Telepie mnie na drugi dzien! :P

Wlos sie jerzy na tym temeacie!!

Ludziska!Czy Wy nie macie innego zajecia tylko odkreacie korki wlewu oleju??

Przeciez to paranoja!!!

Rownie dobrze mozecie sciagnac gume przeplywki,przedziurawic wezyk krokowego!Wyjdzie na to samo a olej nie zachlapie! :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mrgreen:

Opublikowano

Witam wszystkich.Moze teraz ja powiem wam jak jest u mnie.Czytajac wszystkie odpowiedzi nadal nie uzyskano odpowiedzi a i zdania sa podzielone.Moim skromnym zdaniem wszystko zalezy od modelu silnika.U mnie sprawa ta wyglada nastepujaco.

 

Bmw e46 1.8i M43TU 118KM

 

-odkrecic korek oleju na pracujacym silniku jest naprawde ciezko poniewaz podczas pracy silnik zassywa go.-dalsza proba zostala zaniechana.

 

-co do bagnetu to jak go wysiagne na pracujacym motorze obroty silnika stanowczo sie zmieniaja ale nie gasnie.(wyglada jakby chcial)

dodam jeszcze ze poprzez bagnet silnik ten tez zassywa powietrze do srodka.

 

Tyle moich wywodow na ten temat.Moze komus sie to przyda.Pozdrawiam.

Opublikowano
Ta na pewno masz 118KM w 1.8, ja mam M43 1.9 i mam 105KM, ale to jest OT. Odnośnie otwierania korka, to nic tak nie sprawdzimy, bo dostajemy sprzeczne wyniki. Raz z wlewu dmucha raz zasysa, no i tak musi być. Ciśnienie na cylindrach trzeba mierzyć specjalnym manometrem na stacji diag. Też mnie ten korek interesował, ale już wszystko wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.