Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie przyznam bez bicie znalazlem tematy podobne ale chyba wszystkie byly o dieslu a ja mam problem z benzyna.. a mianowicie,mam BMW 525i automat rocznik 1991 i zalozylem instalacje gazowa... (niestety :/ ) a problem jest w tym,ze gdy przelacze na zasilanie gazem skrzynia glupieje i przelacza sie w tryb awaryjny... najpierw myslalem,ze to skrzynia siada,ale po kapitalnym remoncie i przejrzeniu dalej to samo... podobno moze pomodz jakis emulator wtrysku... wiecie moze co to jest?? i jak to dziala??... bo mi juz rece opadaja... 3tysie w bloto na skrzynie... ;( ;( ;( z gory dzieki za pomoc!!
Opublikowano

a jaka instalacje założyłeś- ??????

 

bo jeżeli założyłeś coś innego niż wtrysk gazu to wyrzuciłeś pieniacze w błoto.

 

automat musi mieć moc żeby pracował sprawnie i mało palił.

 

a przy innych generacjach niz wtrysk zwezka musi byc ok fi 35 mm a fabryczny dolot ma ok fi 90mm.

 

tutaj nawet bloss sobie nie poradzi.

Opublikowano
skrzynia to 5hp18,na benzynie chodzi idealnie,wkreca sie na obroty i wogole wszystko jest ok,ale na gaz jak przelacze to tryb awaryjny i koniec jazdy... :(((((((((( a gaziwo to nie sekwencja niestety,instalacja 4-ro zaworowa... a gdby cos pokombinowac z tymi zwezkami?? pomoze cos takiego?? i czy da sie zrobic wogole taka rzecz?...
Opublikowano
To pewnie masz ten sam problem, co miał kumpel masz instalacje gazu o za małym wydatku gazu. Sprawdź, jaki masz reduktor czy nie za mały do silnika 2.5 lub/i czy nie jest on skręcony. Druga sprawa mikser, jaka jest jego średnica wewnętrzna, zmierz ją i sprawdź, jaką zalecają do Twojego silnika dotychczasowa może okazać się za mała. Strzela Ci na gazie? Co rozumiesz przez instalację 4 zaworowa :?:
Opublikowano

jedyne wyjscie to dogadac sie z gazownikiem i wymienic ta instalka na wtrysk np STAG 300.

duzo roboty nie bedzie bo zmieni tylko parownik i wsadzi wtryskiwacze i podlaczy sterownik.

 

a podstawy do tego masz bo auto nie pracuje poprawnie.

 

 

zadne inne opcje przy tej skrzyni i silniku nie maja sensu.

jak dasz wieksza zwezke to bedzie strzelal i bedziesz w plecy kolektor,pozatym nie ustawisz silnika przy zwezce wiekszej niz ok fi 35mm.

 

jak zalozysz blossa to tez lipa. bo sred zewnetrzna blosow dostepnych na rynku to 70mm. czyli juz samo to jest zwezka

/sted dolotu jest ok 90mm/a jaszcze konstrukcja przelotu blossa tez ma swoje ograniczenia.wiec jest lipa jak ... .

blos kosztuje ok 400zl- lepiej to dolozyc do staga.

 

niestety nic innego nie umiem ci doradzic. albo wtrysk albo problemy.

Opublikowano
nie wierze ze to nie bedzie chodzic,przeciesz tyle autek nie ma wtryku i lata do tej pory,kiedys jak wtrysk kosztowal 5000 to nie kazdy go zakladal a te auta na zwyklej lataly. Mysle ze masz cos zle dobrane i zle wyregulowane,na poczatek to regulacja-jedz gdzies do innego gazownika.Emulator potrzebny jest do oszukania sondy L -jak masz zwykla instalacje aby komp silnika nie lapał bledow.
Opublikowano
nie wierze ze to nie bedzie chodzic,przeciesz tyle autek nie ma wtryku i lata do tej pory,kiedys jak wtrysk kosztowal 5000 to nie kazdy go zakladal a te auta na zwyklej lataly.

 

 

masz racje ale to były auta z manualnymi skrzyniami.

 

a ile plastikowych kolektorów popękało od wystrzałów???

 

 

 

jak już ci sie uda dopracować to ze nie będzie świrować skrzynia to zaczną ci sie problemy z spalaniem bo będzie palił powyżej 16 w mieście i z mocą bo zamiast jechać będziesz sie toczyl.

a już szczególnie nie rzecze si wymieniania kolektorów po wystrzałach.

 

zobaczysz ze skrzynia zamiast zmieniać biegi przy 2000 obr to będzie przeciągać wyżej i dłużej/ można to zauważyć gdy jedziesz spokojnie i nagle wyjeżdżasz pod górkę, nawet niewielka, skrzynia od razy zrzuca bieg i trzyma go az do zakończenia wzniesienia, porostu większe zapotrzebowanie na moc/

 

kumpel w golfie z automatem ma tak ze jak mu brakuje gazu to skrzynia właśnie zrzuca biegi i wtedy wie ze musi tankować.

 

teraz staga 300 montują juz poniżej 3000zl - czy to dużo więcej w porównaniu do zwyklej instalki, biorac pod uwagę mniejsze zużycie paliwa, fabryczna moc i wile innych dupereli.

 

 

moja rada jest dogadanie sie z gazownikiem póki nie jest za późno

Opublikowano
dzieki,nie bede nic kombinowal ze zwezkami,bo nic dobrego z tego nie bedzie raczej... czyli teraz trzeba przezyc koszta i pojezdzic na benzynie dopoki nie bedzie sekwencji.... jak cos to bede jeszcze pisal,a poki co dzieki za rady! Pozdro!! :)
Opublikowano
kup uzywany lub nowy wtrysk (sporo jest juz na aukcjach)- wsadz zamiast tej instalacji i po bolu,wyjdzie cie to najtaniej i nie musisz nic przerabiac w papierach bo butla ci zostaje tam gdzie jest. Ja tez mialem kiedys 525 z instalacja na srobke i latal bez problemow,fakt mial manuala,w kolektor mial wkrecone gwizdki i nic nie puklo(jakos sie udało). http://moto.allegro.pl/item198880280_sekwencyjny_wtrysk_gazu_6_cylindrow_4gas_stag_300.html http://moto.allegro.pl/item200719587_sekwencyjny_wtrysk_gazu_agis_dla_6_cio_cyl_samoch.html http://moto.allegro.pl/item201786325_stag_300_6_cyl_reduktor_gold_tanio_sekwencja_.html
Opublikowano
Powiem tak blos napewno pomoze a napewno nie zaszkodzi no chyba ze masz za maly reduktor to nie wydoli co do sr dolotu to fi 70 wystarczy gdyz napewno tam nie ma 90 tylko niecale 80 wiec duzo to nie zmniejszy przepustowosci,i jeszcze jedno sprawdz dolot czmy przypadkiem gazowiec we filtrze powietrza nie zakrył go zadużo
Bandit Machine Wagon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.