Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Silnik ciężko zapala gdy jest w pół ciepły, tzn. rano pali od strzała, a jak pojezdze i go zostawie na 1,5 h to długo kreci zanim załapie.

Ktoś mi powiedział że to sonda. Ma racje? Bo Oryginalna boscha kosztuje 220 zł z allegro.

 

A jakie są objawy padniętej sondy?

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano

objawy:

 

ZNACZNY wzrost spalania, spadek mocy.

 

u mnie jeszcze bylo szarpanie zimnego silnika na niskich obrotach i falowanie obrotow.

Opublikowano
na poczatku sprawdz czunik temperatury plynu chlodzacego podajacego wartosci do sterownika silnika

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Jedyny sposób zeby dać odp.na to pytanie to zmierzyć sondę, albo podpiąć do komputera. Reszta to zgadywanie, przyczyny mogą być różne.
Opublikowano
tylko wytlumaczcie mi koledzy co ma sonda do odpalania silnika :D :D = przeciez ja mozna calkiem odlaczyc a fura i tak zagada jak zloto o ile silnik bedzie wiedzial jaka ma temperature :D - zastosujcie sie do mojej rady.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Belgus, a jakie są objawy padniętej przepływki?

 

Bo mi czasem wolne obroty pływają, spadają do 500 potem wskakują na 1000-900 a potem znowu spokój.

 

Ostatnio zauważyłem ze jedna krzywka na wałku jest lekko starta ok 1 mm mniejsza id innych.

 

jak ruszam na zimnym wylniku czasem go zmuli na niskich obrotach a bardziej często niż rzadko.

 

A ten czujnik temperatury może? A jaki on ma wpływ na prace silnika? Czy chodzi o to że np. przy określonej temp. zaczyna odczytywać sygnał z lambdy? A jak jest zimny to daje bogatszą mieszankę?

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano

Witam

Juz nie pamietam ,czy masz gaz i moze ci cos strzelilo.

Albo przeplywka sie zacina /klapka/,albo moze byc uszkodzona elektronicznie.W ksiazce obslugi jest napisane,ze za trudnosci z odpaleniem cieplego jest winie przeplywomierz ,ew czujnik temp.silnika.

Czujnik siada bardzo rzadko ,wiec zostaje przeplywka

gdzies to wszystko napisalem calkiem niedawno,ale nie wiem dokladnie w ktorym poscie i temacie .

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

OK. Dzięki za fachowe info. A teraz mi powiedz jakie są koszty naprawy/wymiany tego cuda.

 

A zimny odpala lepiej ale nie od strzała, tzn. Mój polonez GLI (wtrysk 1 punkt.) palił od strzała.

 

PS. Gazu nie mam. I miał nie będę.

Edytowane przez Bulkake
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano

Mam jeszcze jeden problem. Mianowicie :> Lampka od zużytych klocków wariuje, jak klepnę w deskę to gaśnie ale wina jest chyba w środku samych zegarów. Wyjmowałem ją i czyściłem złącza preparatem, a zauważyłem ze jak sie obudowę w jednym miejscu przegnie to gaśnie. ZIMNE LUTY?

 

Po za tym wyłączam silnik wszystkie wskaźniki są na 0 a później wskakują na: obroty na 800 a ekonomizer na 10

Pozdrawiam i dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.