Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje poprzednie E30 z silnikiem M40 1.6 z 1988 r od wymiany do wymiany nie brał ani setki, używałem Mobil 1 5W50 a auto miało przejechane 160 000 km. i było użytkowane w ostrzejszy sposób (205 km/h, oraz jazda po mieście do odcinki). Mam kontakt z nowym jej właścicielem i nic się nie zmieniło w tej kwestii.

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Moje poprzednie E30 z silnikiem M40 1.6 z 1988 r od wymiany do wymiany nie brał ani setki, używałem Mobil 1 5W50 a auto miało przejechane 160 000 km. i było użytkowane w ostrzejszy sposób (205 km/h, oraz jazda po mieście do odcinki). Mam kontakt z nowym jej właścicielem i nic się nie zmieniło w tej kwestii.
A pocił się chociaż trochę?
Opublikowano
przed wymianą wałka i rozrządu może trochę pociła się uszczelka pokrywy zaworów - po wymianie uszczelki i reszty OK. nawet uszczelniacz wałka był suchy jek pieprz ale i tak go wymieniłem...

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.