Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Niedawno zrobilem kapitalny remont silnika 4,4 l w moim BMW ( panewki , pierscienie , uszczelniacze itd ) . w czesniej nie wiem co sie dzialo z autem bo kupilem z padnietym motorem. wlalem olej Castrol 5W/40 wszystko bylo dobrze ale po przejechaniu 4000 km zaczal nagle kopcic na bialo . Co to moze byc czy ktos wie ?
Opublikowano
jak kopci na biało to faktycznie wskazywało by na spalanie wody, ale skoro robiłes remont to napewno załozyłes nowe uszczelki pod głowicą i dobrze zostały głowice dociągniete do bloku no chyba że w tych operacjach jest błąd. Wykręć świece i zakręć rozrusznikiem może wypluje którąś dziurą wodę, moze ta próba do czegos nas przyblizy
Opublikowano

zobacz czy nie ubywa ci płyn chłodniczy,bo naprawdę objaw jest uszkodzonej uszzczelki glowicy,choć może być gorzej iż może być pęknięta glowica i płyn dostaje się do komory spalania i stąd ten biały dymek.Czy nie odczuwasz slabszego kopa auta?

Sprawdz jeszcze czy nie podniósł się stan oleju w silniku,i jaki ma kolor(jak kawa-z mlekiem to masz płyn zmieszany zolejem).Daj znać co i jak!

Opublikowano
Plynu jest ok ale wczoraj powykrecalem swiece i jedna byla strasznie zarzucona tak jakby spalonym olejem :( podejzewam ze moze pierscienie pekly tylko dlaczego. Klops zalamka jak nic :cry:
Opublikowano
a czy silnik ci się nie grzeje??? co pokazuje wskażnik temperatury?
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.
Opublikowano
Trudno powiedzieć dlaczego by pierścienie pękły, moze coś z nimi było nietak, ale niejest powiedziane że to pierścienie, może źle jakiś uszczelniacz założony i się porwał. Z której rury kopci na biało??, jak mniemam masz dwa wyloty??
Opublikowano
jakby palił olej,to by raczej kopcił na niebiesko.Ja dalej bede obstawiał za uszczelką ,bądz pękniętą głowicą.Spróbój zmierzyć cisnienie na cylindrze i zobacz czy nie odbiega on od pozostałych.
Opublikowano
witam, tak jak wszyscy koledzy podpowiadają objawy uszczelki, sam mam taką sióedemke ale bez żadnych objaw, dziwie sie kolego że robiłeś remont bo te silniki nie są aż tak drogie, w granicy 2-3tyś powinieneś kupić kompletny sprawny motor m62,policzyć koszty części i montażu pewnie taniej nie wyszło.Wogóle kto zakatował taki silnik? jJa jeżdze 2 lata, przejechałem w tym czasie 70tyś km na benzynie, gazu po prostu nie uważam, ogólnie auto ma nakulane prawie 400tyś i chodzi jak bżytwa.Wagony mogła by ciągać zamiast pociągu.Co do oleju, to polecam ci zmienić na pół syntetyk np Castrol gtx magnatek 10w40. A głowice powinny być splanowane przed założeniem, inaczej mogło ci uszczelke dmuchnąć mimo ze były nowe
Opublikowano
Kolego jesli chodzi o glowice to nierobie tego pierwszy dzien wiem ze sie planuje . ALE JUZ URATOWALEM MOJA 7 :lol: cisnie juz jak szalona . Dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam serdecznie krystian2610

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.