Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na wstępie chciałem nadmienić iż w sprawie obrotów przejrzałem wszystkie posty na grupie, natomiast nie znalazłem podobnego przypadku do mojego.

Wygląda u mnie to tak: Zaplam auto bez problemów, jade bez problemów, wolne obroty sa w porzadku, ale tak po ok 100 km jak sie wszystko porządnie nagrzeje zaczynaja sie problemy

1. Jak zrzuce na luz bieg z tak ok do 1500 obr to gasnie, jak przygazuje to spadnie wskazówka do ok 500 obr i po chwili obroty wzrastaja do normalnych.

2. Jak zgasnie to mam problem z odpaleniem, choc nie zawsze

3 Zdarza sie ze nie chce dobrze przyspieszac ale jak sciagne noge z gazu i wcisne powtórnie to jest juz normalnie.

Jak sie zatrzymam i wszsytko ostygnie ( choć silnik sam ma jeszcze tak ok 70c) wszystko wraca do normy i jest idealnie do momentu az sie wszystko znowu porzadnie nagrzeje, jak macie jakies pomysły to bardzo prosze o radę!!!!

Pozdrawiam

robertus

Opublikowano

Biernus ma racje, u mnie były takie same objawy jak u ciebie że gasł jak puściłem gaz a dodatkowo szarpał przy przyśpieszaniu, wymieniłem nastawnik i wszystko wróciło do normy. Na początek morze spróbuj wyczyścić nastawnik (dział-zrób to sam) może pomoże bo koszt używanego nastawnika to ok 1000zł, ktoś kiedyś pisał że się je regeneruje ale nic na ten temat nie wiem.

Jeśli chodzi o to że ciężko pali po zgaśnieciu to może być przyczyną rozrósznik (u mnie tak było) zły kąt wtrysku lub kiepska głowiczka pompy.

Opublikowano
U mnie było to samo: nastawnik pompy ale szczerze wątpię żeby to sie dało naprawić przez czyszczenie :?

 

Jesli rok PRZED 94 - NIE da sie i ktos to to robi pleci BZDURY (potencjometryczny)

Po 94 HDK indukcyjny - da sie czyscic... dobry przyklad to nmastawniki w pompach silnikow TDI - jest tak samo.

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

Nie wiem czy do końca masz rację, ja mam auto z 94r ale wszystkie części sa z 12.93 a nastawników było dwa rodzaje od początku produkcji przynajmniej wg realoem:

typ 1 ( wylot nadmiaru do góry) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC31&mospid=47446&btnr=13_0373&hg=13&fg=15

typ 2 (wylot nadmiaru w bok, taki posiadam u siebie) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC31&mospid=47446&btnr=13_0436&hg=13&fg=15

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.