Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeglądałem sobie net i natknąłem sie na:

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E30

 

Tam w opisie jest wersja 320is, powiem szczerze że nie słyszałem wcześmoej o czymś takim :jawdrop:

 

Dane wyglądają zajefajnie 2.0 i 192KM....... :modlitwa:

 

 

 

P.S. Na samym końcu jest jeszcze 333i- 3.2 192KM :jawdrop:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Dobra dałem ciała :oops: Już znalazłem :doh:

 

Sorry za powielanie OVER

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
włoskie m3, to fajny cichociemnaik - niby zwykłe E30, a jednak nie zwykłe

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Ciekawe jak jest w utrzymaniu? Niby większość (prawie cały) części silnika to 325, ale ciekawe jak zawiecha, bo skrzynia chyba też M3.

Jest taki silnik na sprzedaż za ok.800ojro, i kompletne autko też jest za 8tyś. ojro.

 

Naprawde może być fajny kompromis dla M3 :idea:

 

A co z 333i? 3,2l 197KM? To musi być ładny potworek?!

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Ciekawe jak jest w utrzymaniu? Niby większość (prawie cały) części silnika to 325

A skad takie info??

325 to R6 z dwoma zaworami na cyl., a 320is to R4 16v na dodatek mocno wysilone, więc jakoś nie chce mi się wierzyć, że te silniki mają tak dużo wspólnego.

 

, ale ciekawe jak zawiecha, bo skrzynia chyba też M3.

Jest taki silnik na sprzedaż za ok.800ojro, i kompletne autko też jest za 8tyś. ojro.

 

Naprawde może być fajny kompromis dla M3 :idea:

 

A co z 333i? 3,2l 197KM? To musi być ładny potworek?!

 

Na stronce wikipedii piszą, że to wersja z RPA. Oni ogólnie mieli tam niezłą fantazję, bo ostatnio na forum przewinął się temat uturbionej e23 która schodziła z taśmy właśnie w RPA.

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano

"Tak jak koledzy piszą, 320is to takie m3 na rynek włoski i portugalski.

Buda jak 325i w mtechnikII, sedan /1000pare szt./ bez ospojlerowania i ze zwykłymi siedzeniami.

Silnik s14, skrzynia getrag z jedynką do dołu jak m3 na Europę, sprzęgło i układ dolot, wylot jak m3, reszta mechaniki jak 325i.

Osiągi praktycznie identyczne jak pierwsze wersje m3 /200km/, mimo minimalnie mniejszej mocy i nm /320is ma krótsze przełożenie w dyfrze/.

Wg mnie b.dobra alternatywa dla m3 - zwłaszcza cenowa, lepiej ściągać z Włoch niż z Niemiec.

Tu profesjonalny test: http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f00025/f00025.htm

 

pzd."

 

To wypowiedź m-powerka z poprzedniego topicu na ten temat

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.