Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

_Tomek_ chyba nic nie pokrecilem - o ile dobrze pamietam to problem nie wystepowal w autach produkowanych na amerykę bo tam M52 robili z żeliwnym blokiem właśnie ze względu na siare w paliwie = tak jak pisales. Problem wystepowal glownie w USA ale w silnikach produkowanych na europe ??

 

Nikasil to chyba jedyny material stopu na ktorym nie mozna zrobic szlifu. Warstwa nikasilu jest poprostu zbyt cienka do obróbki, pozostaje wtedy tylko wymienic na nowy blok zeliwny (ktore wg. moich infromacji od 1999r. znow zaczeto montowac - oczywiscie moge sie mylic) Moze jak bys sie uparl można spróbować tulejowania, ale nie wiadomo czy blok pozniej nie pęknie ... poza tym tulejowanie to też spory koszt. A przywrócenie do normalnego stanu tego silnika to koszt bardzo wysoki... pamietam ze kiedys taki problem opisywal na tym forum jeden z klubowiczow.

 

Jak juz pisalem: tyle opini ile posiadaczy :D

Opublikowano
M60 byl klopotliwy w USA i UK, M52 w UK (wersja usa byla bez nikasilu). M52 i M54 i chyba wszystkie pozniejsze silniki to aluminium. Najnowszy N52 ma blok z magnezu. Tylko tuleje sa albo zeliwne albo alusil.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, macie ogromną wiedzę. Dzielicie się nią z innymi użytkownikami.

Wszyscy jesteśmy Wam za to wdzięczni.

 

Ale przestańcie skakać sobie do gardeł z byle powodu! Więcej luzu, bo słowo pisane jest na tyle sposobów interpretowane co nas tu wszystkich czytających.

Moderator
Opublikowano
- luz na dyferencjale - jak będziesz na postoju wkładał biegi (zapalony silnik naturalnie) - słuchaj w tylnej częsci auta czy ci nic nie stuka, czy nie ma odgłosów - byc nie powinno, choc jak są raz na jakiś czas również tragedii nie ma

 

jak moze byc cos slychac w tylnej czesci auta(dyferencjale) kiedy auto jest na sprzegle????????????

 

No i moze byc słychac. Dosc czesto lubi padać łacznik wału z mostem co wywołuje stuki wlasnie przy wrzucaniu biegu na postoju.

Opublikowano
- luz na dyferencjale - jak będziesz na postoju wkładał biegi (zapalony silnik naturalnie) - słuchaj w tylnej częsci auta czy ci nic nie stuka, czy nie ma odgłosów - byc nie powinno, choc jak są raz na jakiś czas również tragedii nie ma

 

jak moze byc cos slychac w tylnej czesci auta(dyferencjale) kiedy auto jest na sprzegle????????????

 

No i moze byc słychac. Dosc czesto lubi padać łacznik wału z mostem co wywołuje stuki wlasnie przy wrzucaniu biegu na postoju.

 

uwazam ze to jest nie mozliwe bo wszystkie elementy (wal /most) w tym momencie ani drgna tak wiec dziwne jest ze mozna uslyszec luz miedzy nimi.

Opublikowano
- luz na dyferencjale - jak będziesz na postoju wkładał biegi (zapalony silnik naturalnie) - słuchaj w tylnej częsci auta czy ci nic nie stuka, czy nie ma odgłosów - byc nie powinno, choc jak są raz na jakiś czas również tragedii nie ma

 

jak moze byc cos slychac w tylnej czesci auta(dyferencjale) kiedy auto jest na sprzegle????????????

 

No i moze byc słychac. Dosc czesto lubi padać łacznik wału z mostem co wywołuje stuki wlasnie przy wrzucaniu biegu na postoju.

 

uwazam ze to jest nie mozliwe bo wszystkie elementy (wal /most) w tym momencie ani drgna tak wiec dziwne jest ze mozna uslyszec luz miedzy nimi.

 

No to chyba jak komuś sprzegło nie wysprzegla do konca.

Opublikowano

z całym szacunkiem Twoje uważanie jest g... warte.

 

 

Skoro już dwie osoby Ci mówią, że tak być może - to nie jest to teoria spisku przeciwko tomectowi, tylko dlatego, że sami tego doświadczyli/usłyszeli

 

 

 

Uwielbiam ludzi, którzy "uważają", gdy fakty są takie a nie inne.

radocha z jazdy!
Opublikowano
z całym szacunkiem Twoje uważanie jest g... warte.

 

 

Skoro już dwie osoby Ci mówią, że tak być może - to nie jest to teoria spisku przeciwko tomectowi, tylko dlatego, że sami tego doświadczyli/usłyszeli

 

 

 

Uwielbiam ludzi, którzy "uważają", gdy fakty są takie a nie inne.

 

z motoryzacją jestem związany nie od dzis a nawet nie od roku czy dwoch lat i wiem ze w niektórych przypadkach przyczyna takiego a nie innego zachwania sie pojazdu moga byc złupelnie niespodziewane uszkodzenia, ale w tym przypadku sie z tobą nie zgadzam i mam do tego prawo. Jesli podeprzesz swoją teorie konkretnymi argumentami i rzeczywiscie bedziesz mial racje wtedy cie przeprosze publicznie na łamach tego forum:)

 

napisz w jaki sposob doszedles do tego ze przyczyna stuków wydobywajacych sie podczas wrzucania biegow na postoju jest akurat łącznik walu z mostem czy wogóle doszedles do tego sam czy tak ci tylko powiedzieli w warsztacie w ktorym naprawiales auto.

 

czytajac twoje rady ktore udzielales w swoich wypowiedzach kilka linijek wyzej smię stwierdzic ze twoja wiedza na temat e36 jest raczej nie duzża

Opublikowano

tomect...a czemu zachowujesz się jak taki stereotypowy polaczek?

 

Zobacz - ile pomogłeś autorowi wątku? Ile uwag wrzuciłeś TY jako "spec" od E36? A ile skomentowałeś/oceniłeś/poprawiłeś?

 

Innymi słowy - ile wniosłeś do wątku, a ile skomentowałeś cudzą wypowiedź?

 

 

Ja speca z siebie nie robię - po prostu mam DRUGĄ E36 z kolei i mogę na tej podstawie kilka uwag wnieśc, co też uczyniłem chcąc pomóc koledze. Tyle.

 

 

Zamiast czepiac się psiego ogona zrób ze swojej wiedzy użytek.

radocha z jazdy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.