Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Na wstępie pragnę sie przywitać, ponieważ jestem nowym użytkownikiem forum oraz nowym kierowcą e34 525 z 91 roku.

tak więc witam :)

 

 

No i zaczynamy od problemu...

 

Otóż zauważyłem iż jadąc w nocy (wcześniej w dzień tego nie widziałem)

gaśnie mi podświetlenie zegarów oraz całej konsoli.

tj. po odpaleniu auta wszystko ok, światła świecą zegary też.

po jakimś czasie (od 5 do ok 30 min) gaśnie podświetlenie zegarów i konsoli.

- światła świecą dalej.

A co ciekawe, wystarczy na chwilę wyłączyć i włączyć światła i podświetlenie działa dalej...

 

Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano
aha, dzięki za podpowiedz. Będę próbował i dam znać jakie rezultaty.
Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano
kolego ja mam ten sam klopot tylko ze mam 525 tds ja juz posunalem sie dalej bo spradzilem stan klem i alternatora sa ok. teraz i tobier i sobie proponuje odkrecic przeczyscic i dobrze zabezpieczyc wszystkie przewodu masowe pozdrawiam
Opublikowano
Wina moze lezec tez po stronie tego pokretla do regulacji podswietlenia.Tam jest chyba jakis drut oporowy i moze to byc jego wina
Opublikowano

Witam wszystkich,

miałem ten sam problem,tylko w E36.Moze moj przypadek pomoże Ci jakoś. Objawy te same. Jadę sobie i nagle ciemno, gaszę światła, zapalam, wszystko działa. Na początek sprawdziłem włącznik, ściemniacz, bezpieczniki. Wszystko ok, a zegary gasną w czasie jazdy. Postanowiłem zrobic test na postoju i okazało się że jak nie buja autem wszystko gra. Naprowadziło mnie to na pomysł kabelka, który powoduje zwarciew czasie jazdy. Okazało się że tak jak w wiekszości tego typu przypadków winna była dioda podświetlająca półeczkę na panelu środkowym. BTW był to patent krzyżaka, po poprawieniu lutowania wszystko gra. Z tego co wyczytałem na forach, najczęściej winne są jakieś patenty-przeróbki zasilane z tego samego obwodu co podświetlanie zegarów. Popatrz, czy ktoś nie podłączył czegoś do zapalniczki (tak było u mnie z tym światełkiem), lub czy jakiś kabelek nie lata ci za radiem.

Pozdrawiam i powodzenia

Opublikowano
Opcja inna, jaką ja miałem - tyle że chodzi o przedni, lewy kierunkowskaz: czasami działał, najczęściej nie. Wyjąłem żarówkę, na pierwszy rzut oka była idealna, nigdzie żarnik nie przerwany. Już byłem gotów dokopywać się do przekaźników, sprawdzać instalację. Ale wpierw włożyłem zapasową żarówkę. I działa do dzisiaj. Pewnie pękł jakiś lut pod kloszem gdzie nie można nawet zajrzeć. Może i w Twoim wypadku jakaś żarówa podświetlająca deskę niedomaga :)
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Chyba znalazlem przyczyne (wreszcie....). Jak to sie dzialo, mialem samochod dopiero chyba 3 dzien i jakos nie mialem okazji zamontowac radia (poprzednie zabral wczesniejszy wlasciciel). Zamontowalem radio i nagle zaczelo wszystko dzialac.... podejzewam ze gdzies sie robilo zwarcie na kabelkach zasilajacych radio. Jak radio juz siedzi - wszystko poukladane i dzialo ok. Dzieki bardzo za rady. Pozdrawiam
Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.