Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dotarły do mnie info o złej tolerancji na chiptuning silnika z filtrem czastek

stałych. Czy ktoś ma doświadczenia w takim zestawieniu modyfikacji.

Opublikowano

Spytaj na http://forum.tdi-tuning.pl/. Z tego co wiem problem ten w VW został zażegnany i podatność silnika z filtrem czy bez na chiptuning jest podobna. A w innych samochodach uzyskiwane przyrosty są po prostu mniejsze. Powodzenia w modach!

 

Pozdrawiam.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wybrałem program firmy Wetterauer, moc 260 KM i moment 580 Nm.

Pierwsze wrażenia pioronujące, odejście niesamowite, elastyczność

jeszcze lepsza. Zmienił się gang silnika na przyjemny gulgot.

Nie sądziłem, że może być tak dobrze, brakuje tyko kawałka autostrady.

Opublikowano

Tak dla jasności.

 

DPF - Diesel Particulate Filter

 

PDF to co innego :wink:

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
Lesart, dobrze napisany program napewno nie spowoduje unfallu DPF-u. Ja w każdym bądź razie żadnych problemów nie napotkałem (po 50kkm). Z ciekawości, kto Ci wgrał program Wetterauera i czy te 260KM/580Nm masz potwierdzone na hamowni ?
Opublikowano

Samochód mam w automacie, to nie sprzyja pomiarowi na hamowni, może potem być problem ze skrzynią. Tego nie chciałem, dlatego polegałem na klasie tunera i na opinii serwisu BMW co do wyboru firmy Formula.pl

Mam sporo doświadczeń z modyfikacjami w poprzednich moich samochodach i raczej nie mam wątpliwości co do wielości przyrostu mocy i momentu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.