Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy to jest standart w ładowaniu jakie jest u mnie :?: a wygląda to tak :idea: Wsiadam do BUNI przytykam IMOBILAIZER ,wkładam kluczyk przekręcam kontrolki działają i odpalam :wink: podświetlenie licznika słabo się żarzy, lekko kuleje ale niech sobie motorek pochodzi przez chwilkę na wolnych obrotach i się porządnie przesmaruje :cool2: i tu jest problem bo w tym momencie alternator nie zaczął wykonywać jeszcze swojego zadania jakie mu polecił producent czyli nie ładuje akumulatora:( musze mu pomóc poprzez przygazowywanie od 2000-2500 obrotów żeby go wzbudzić i wtedy pełna moc w sieci :cool2: podświetlenie licznika się rozjaśnia i motór mniej kuleje :clap: Czy tak powinno być :?: Dodam że ostatnio wymieniłem szczotki i zespół diodowy :doh:
Będzie Miły Wydatek!!!!!!
Opublikowano

W życiu

zakładam że wiesz że ostrość podświetlenia tablicy da się regulować i że działa ci poprawnie.

Stawiam na luźny pasek napędowy, albo na źle zrobiony "remont" o jakim piszesz :norty:. Z elektryką trzeba ostrożnie, dwa razy sprawdzaj zanim założysz, wymienisz coś na stałe, wiem to bo ostatnio właśnie przez to robiłem dwa razy elektrozawory :oops: .

Najlepiej sprawdź miernikiem jaki prąd, napięcie daje ci przed regulatorem i mostkiem i po tym elemencie

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano
Daje mi takie napięcie około 14V :norty: ale po odpaleniu silnika żeby alternator zaczął mi tak ładować musze go wzbudzić podkręcając silnik 2000-2500 obrotów i w tym momencie alternator zaczyna mi dopiero ładować .Popuszczam gaz a silnik kula się na 1000 obrotach dając ok.14V napięcia. Chodzi mi o to czy te wzbudzanie jest czymś normalnym :?: czy alternator nie powinien ładować zaraz po odpaleniu bez żadnych przygazuwek :doh: może mam jakiegoś wirusa :!:
Będzie Miły Wydatek!!!!!!
Opublikowano
Tak jak pisałem wcześniej alternator powinien zaraz pod odpaleniu podawać prawidłowe napięcie ładowania. Objaw działania Twojego alternatora jest nieprawidłowy.Stawiam na regulator napięcia. Zajrzyj również czy ze szczotkami wszystko gra.
Opublikowano

Dokładnie jak wyżej.

ja bym jeszcze raz rozebrał wszystko co wymieniałem i poskładał to z dwa razy większą uwagą jak za pierwszym razem. Może dobrze szczotka nieprzylega, może też stabilizator ma wadę w postaci źle dobranych diód itp. co do tego ostatniego to podłącz wejściem pod jakiś zespół prostownikowy i miernik na wyjściu - zobaczysz czy "nie zamało zaniża", chociaż jakby to było to to chyba przez cały czas podawał by małe napięcie. może te szczotki...

obecnie Alfa 156 GTA SW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.