Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W korkach jak jest upał temp zwiększa się prawie do następnej kreski po tej środkowej, czyli w sumie niewiele i tak mniej więcej stoi cały czas. Układ chłodzenia szczelny, wody nie ubywa NIC, po 3 tygodniach od wymiany chłodnicy sprawdzam poziom, a tam wciąż do kreski :)

 

Co do wisca to nie chcę gazować sąsiadom na 4000 obr/min więc sprawdziłem wisco "na zimno", obraca się, z pewnym oporem, tan nie idzie luźno jakby było na zwykłym łożysku, ale też nie idzie ciężko, powiedzmy że krótkim machnięciem mogę wykonać niecały jeden obrót. W książce sam naprawiam bmw e30 pisza że jak się przesuwa z dużym oporem to należy je wymienić, ale to kurde jest pojęcie względne więc sam nie wiem czy jest sprawne czy nie :/

Opublikowano
na ten temat pisalismy juz setki razy wiec poszukaj. na zimno nie sprawdzaj wisca bo niewiele ci to da, jak nie chcesz sasiadom halasowac to odjedz dalej. sprawne slychac bez podnoszenia machy jak dmucha.......
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
W korkach jak jest upał temp zwiększa się prawie do następnej kreski po tej środkowej, czyli w sumie niewiele i tak mniej więcej stoi cały czas.

 

Jeżeli zwiększa się tylko w korkach a w czasie jazdy opada na połowę to wisco szwankuje. Dość ciężko sprawdzić czy działa czy nie - jedne wisca wyraźnie słychać kiedy się włączają, inne praktycznie wcale bo działają bardzo płynnie. Jedynym wyznacznikiem sprawności wisca jest właśnie test w upalny dzień na postoju (lub jak u ciebie w korku). Jeżeli temp. się nie podnosi wisco jest OK, jeżelki się podnosi a po ruszeniu i chwilowej jeździe spada - wisco jest uszkodzone

 

Co do wisca to nie chcę gazować sąsiadom na 4000 obr/min [.....]

 

Po zagrzaniu silnika do połowy skali (90st) silnik pozostaw na wolnych obrotach - tak jak byś stał w korku. Jeżeli będziesz gazował do 4000tys może się okazać że będzie wyglądało iż wisco jest sprawne gdyż nawet lekko uszkodzone zacznie się szybciej obracać co wystarczy do schłodzenia płynu

 

Twoja decyzja czy zmienisz go już czy nie - jedna kreska niby nie dużo, ale wystarczy trochę cieplejszy dzień i większy korek no i woda wygotowana... Ja zalecał bym wymianę

www.turboBMW.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.