Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z beemka a mianowicie......Furka postoi nocke rano wsiadam..pale i pojechał...silnik sie nagrzeje złapie normalna temperaturke i jak zgasze to juz nie zapale.Musze czekac do wieczora az konkretnie sie wystudzi i zapali wtedy. Mam ja w gazie i jak pale z gazu to elegancko jak jest zimna to zaczynam chełtac-pstryk gaz sie załacza i zapala....a własnie jak sie nagrzeje to zaczynam chełtac a nie załacza mi gazu......i moge chełtac do us... smierci i nic..To samo zauwazyłem na benzynie jak jest zimny normalnie zapale a jak juz sie nagrzeje lipa iskry brak(sprawdzałem).POMOCY nie wiem od czego zaczac..Myslałem ze to jest wina gazu ale to cos z elektronika....Jak zimny wszystko gra a jak sie nagrzeje łapie go schiza.....Moja beemka to 325i 1987 e30. Pomocy odwdziecze sie jak bede mógł
Opublikowano

czesc

Podaje w/g ksiazki:

- niewlasciwa zawartosc CO w spalinach

-zbyt wysokie cisnienie w obwodzie doprowadzenia paliwa

-Niedrozny ,lub zalamany przewod odplywowy,miedzy regulatorem cisnienia a zbiornikiem paliwa

-Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chlodzacej

-nieszczelne wtryskiwacze

-uszjodzony przeplywomierz

-nieszczelny obwod doprowadzenia paliwa

-nieszczelny obwod doprowadzenia powietrza

Teraz sobie wybierz :P

pozdrawiam

Opublikowano
He ładnie...Przepływka jak była zepsuta tak jest ale na niej powiino robic....Jedyne co zauwazyłem to 5 razy szybciej sie grzeje . Gdzie szukac czujnika temperatury płynu ???. To termostat????
Opublikowano
czujnik temp masz pewnie tak jak ja na termostacie ale nie wiem czy akurat z jego winy ginie ci iskra. jak nie zalacza ci wtrysku gazu a na benzynie wogole nie ma iskry to masz cosik z zaplonem. moze cewka?
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
czesc

Podaje w/g ksiazki:

- niewlasciwa zawartosc CO w spalinach

-zbyt wysokie cisnienie w obwodzie doprowadzenia paliwa

-Niedrozny ,lub zalamany przewod odplywowy,miedzy regulatorem cisnienia a zbiornikiem paliwa

-Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chlodzacej

-nieszczelne wtryskiwacze

-uszjodzony przeplywomierz

-nieszczelny obwod doprowadzenia paliwa

-nieszczelny obwod doprowadzenia powietrza

Teraz sobie wybierz :P

pozdrawiam

Witam kolegów z trójeczek. Mam podobny, ale nieco inaczej wyglądający przypadek.

Belgus, a co w moim przypadku, książka może wnieść??

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51355

 

Pozdrawia

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano
witam :D ..duzo mi pomogliscie jak do tej pory wiec i moze teras tak bedzie..szukam glowicy do 1.6 m40 najlepiej kompletej w rozsadnej cenie...ewentualnie jesli ktos wie jak przezucic silnik 1.8 m42 co jest potrzebne itd.itp...mam e30 kombi i jestem bardzo zadowolony ale ten walek daje mi po dup...wszystkim zyczliwym zgory dzieki :clap:
Opublikowano

Witam!

Jeśli byś chciał,to mogę Ci sprzedać głowice,z mojego M40.Jest po wizycie,w zakładzie gdzie zrobili jej gruntowny remont,zamontowałem do niej nówki popychacze i wałek rozrządu,wraz z dźwigienkami...przejechałem na tym kompleciku 5 tys km.Aktualnie zmieniłem motor na większy

Mój numer telefonu to-506-100-210.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.