Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

mam podobny problem co kolega przy E39.

Ja mam 525TDS E34 1995r. od przedwczoraj zauważyłem, że się grzeje silnik. Sprawdziłem pompę wody, termostat i wszystko wskazywało na visco-bo dało się je zatrzymać ręką. Dzisiaj visco założyłem nowe-produkcji germany.

 

I takie mam teraz objawy:

na postoju woda na połowie-czyli ok.

w czasie jazdy idzie na czerwone pole-gdy na chwilę stanę i wyłączę silnik i ponownie zapalę woda normalnie na połowie.

 

Węże mam normalne nie są skamieniałe, w zbiorniczku nic się nie kotłuje

 

powiedzcie co to może być?

może czujnik temperatury?

Opublikowano
wiktor ,poczytaj postów na ten temat ,prawdopodobnie masz zapowietrzony układ chłodzenia,jeśli nie, to trzeba dobrze przyjżeć się albo olejowi w silniku, albo płynowi w wyrównawczym zbior., potem wnioski, może być głowica , uszczelka-napisz po odpowietrzeniu, zastanowimy się--pozdro :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

dzięki -jutro rano zabieram się do roboty.

Jeszcze tak po cichu myślę o chłodnicy czy nie jest zakamieniała.

Jutro napiszę do czego doszedłem.

 

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam forumowiczów,

 

wczoraj moją beemkę naprawiłem i opowiem co było;

 

-wymieniłem visco

-sprawdziłem chłodnicę

-sprawdziłem pompę wody i termostat

-sprawdziłem czy nie ma oleju w płynie chłodniczym i odwrotnie

-węże normalne

-układ cały odpowietrzony

 

więc doszedłem do wniosku, że układ chłodzenia i uszczelka jest ok.

Mówię sobie, że to pewnie coś z elektryką (może czujnik temp) i postanowiłem tak jeździć i obserwować wszystko.

Przejeździłem tak pięć dni i zauważyłem kilka rzeczy:

-jak włączę światła lub klimę to woda idzie na czerwone pole

-i niekiedy zaczyna wariować wskaźnik paliwa

 

Dzięki licznym opiniom na forum wpadłem na to, że licznik nie ma gdzieś masy(zimny lut lub zły styk) i dlatego mogą zegary wariować.

Wczoraj wyciągnąłem zegary i zauważyłem, że niebieska wtyczka wypięła się lżej niż żółta. Pomimo tego przejrzałem cały zegar w środku i wszystko było ok. Więc przyjrzałem się stykom w kostkach licznika. W niebieskiej rozgiąłem igiełki żeby poprawić styk z wtyczką.

 

Po złożeniu całości przejechałem się 20km z różnymi kombinacjami i jest rewelacja-wszystko działa b. dobrze.

 

dziękuje i pozdrawiam

Opublikowano
wiktor ,poczytaj postów na ten temat ,prawdopodobnie masz zapowietrzony układ chłodzenia,jeśli nie, to trzeba dobrze przyjżeć się albo olejowi w silniku, albo płynowi w wyrównawczym zbior., potem wnioski, może być głowica , uszczelka-napisz po odpowietrzeniu, zastanowimy się--pozdro :arrow: :arrow: :arrow:

 

silnika M51 sie nie odpowietrza . on sam to robi za siebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.