Skocz do zawartości

wiktor3

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    WIELKOPOLSKA

Osiągnięcia wiktor3

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. wiktor3

    woda w aucie

    Witam, też mam mokro jak pada przez szyberdach. Powiedzcie jak najlepiej i czym odetkać rurki odprowadzające wodę?
  2. wentylator klimy działa. Ciepłe powietrze raczej takie trochę podgrzane, ale przy dużych obrotach wentylatora (nie wiem o jakie zaworki chodzi-te pod maską przy podszybiu od strony kierowcy?) Najprędzej chyba pojadę sprawdzić szczelność i stan gazu bo nic sam nie wymyślę. pozdro
  3. witam, nie chciałem zakładać nowego wątku ale podczepiłem się do innego i nie doczekałem się odpowiedzi. W zeszłym roku miałem nabitą klimę i mroziła jak lodówka. Teraz jak włączę klimatyzację to leci ciepłe powietrze z kratek. Powiedzcie co to może być-gdzie szukać przyczyny? (filtr pyłkowy nówka) dzięki i pozdrawiam
  4. Witam, nie chcę zakładać nowego wątku i się podłączę... w zeszłym roku była nabita klima w moim E34 i mroziło tak jak w lodówce. Teraz sytuacja się zmieniła jak włączę klimę to leci ciepłe powietrze i jest ten przykry zapach co opisujecie. Gdzie szukać przyczyny? pozdrawiam
  5. wiktor3

    Grzeje się ale ...

    Witam, ja mam podobny problem i były to zegary-wcześniej opisywałem tą sytuację pozdro
  6. jeronimo miałem na myśli podgrzanie łba belki gdzie znajduje się tuleja. W moim przypadku podgrzałem ten łeb i tuleja wyszła bardzo szybko. Może nie dodałem, że użyłem jeszcze lewarka hydraulicznego do wyciśnięcia tej tulei. pozdrawiam!
  7. Witam, pierwszą tuleję robiłem 3.5godz i już myślałem, że nie dam rady. Byłem zmuszony użyć ognia tzn. podgrzałem łeb belki i wtedy chwila moment. Drugą tuleję wymieniałem 0.5 godz oczywiście przy użyciu palnika (palnik gazowy propan-butan do lutowania rur CO) Jest to niebezpieczny sposób, ale skuteczny. Lepiej zaopatrzyć się w wodę i mokrą szmatę-szczególna ostrożność!!!!!! pozdrawiam
  8. dzięki kolego jeronimo - w sobotę ja się zabiorę za moje tuleje i dam znać jak poszło. pozdrawiam
  9. Po przeczytaniu licznych wątków i waszych wypowiedzi-za które dziękuję wiem o co chodzi z układem nivo. Sprawdzałem miejsce pod kołem zapasowym i nic tam nie ma. Zbiornik do płynu hydraulicznego różni się od standardowych i jest wspólny do wspomagania idą przewody, a na dole wychodzi przewód do układu nivo. Wydaje mi się mocno, że amory tylne i nivo są dobre tylko mam wybitą tuleję metalowo-gumową tylnej belki i od tego mi się kasta buja. Sprawdzałem łyżką i z lewej strony jest dobrze, a z prawej mocny luz na belce. Już widzę ile roboty mnie czeka aby wymienić tą gumę. Powiedzcie belkę muszę zdjąć czy da się wymienić bez ściągania belki? wszystkim dziękuję za wcześniejsze wypowiedzi i proszę o dalsze wskazówki pozdrawiam
  10. Kornelio jaki płyn i jaki układ nivo?
  11. Witam, wymieniłem przednie amory w mojej e34 na Kayaba, a po dwóch tygodniach zaczął tańcować mi tył. Z moich obserwacji wynika, że siadł prawy tył. Chcę jak najszybciej wymienić tylko nie wiem jaki typ bo posiadam wersję kombi z regulacją poziomu. Na Allegro są tylko do zwykłej wersji bez regulacji poziomu. I jeszcze jedno jak dojść do górnej śruby od amortyzatora?
  12. wiktor3

    grzanie się silnika

    Witam forumowiczów, wczoraj moją beemkę naprawiłem i opowiem co było; -wymieniłem visco -sprawdziłem chłodnicę -sprawdziłem pompę wody i termostat -sprawdziłem czy nie ma oleju w płynie chłodniczym i odwrotnie -węże normalne -układ cały odpowietrzony więc doszedłem do wniosku, że układ chłodzenia i uszczelka jest ok. Mówię sobie, że to pewnie coś z elektryką (może czujnik temp) i postanowiłem tak jeździć i obserwować wszystko. Przejeździłem tak pięć dni i zauważyłem kilka rzeczy: -jak włączę światła lub klimę to woda idzie na czerwone pole -i niekiedy zaczyna wariować wskaźnik paliwa Dzięki licznym opiniom na forum wpadłem na to, że licznik nie ma gdzieś masy(zimny lut lub zły styk) i dlatego mogą zegary wariować. Wczoraj wyciągnąłem zegary i zauważyłem, że niebieska wtyczka wypięła się lżej niż żółta. Pomimo tego przejrzałem cały zegar w środku i wszystko było ok. Więc przyjrzałem się stykom w kostkach licznika. W niebieskiej rozgiąłem igiełki żeby poprawić styk z wtyczką. Po złożeniu całości przejechałem się 20km z różnymi kombinacjami i jest rewelacja-wszystko działa b. dobrze. dziękuje i pozdrawiam
  13. wiktor3

    grzanie się silnika

    dzięki -jutro rano zabieram się do roboty. Jeszcze tak po cichu myślę o chłodnicy czy nie jest zakamieniała. Jutro napiszę do czego doszedłem. pozdrawiam
  14. wiktor3

    grzanie się silnika

    witam, mam podobny problem co kolega przy E39. Ja mam 525TDS E34 1995r. od przedwczoraj zauważyłem, że się grzeje silnik. Sprawdziłem pompę wody, termostat i wszystko wskazywało na visco-bo dało się je zatrzymać ręką. Dzisiaj visco założyłem nowe-produkcji germany. I takie mam teraz objawy: na postoju woda na połowie-czyli ok. w czasie jazdy idzie na czerwone pole-gdy na chwilę stanę i wyłączę silnik i ponownie zapalę woda normalnie na połowie. Węże mam normalne nie są skamieniałe, w zbiorniczku nic się nie kotłuje powiedzcie co to może być? może czujnik temperatury?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.