Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako , że mam fajny egzemplarz 728 2001 r. do kupienia i w aucie drzemie mały problem.

Przy włączeniu testu 07 (temperatura) w czasie jazdy w dzień (+20) osiąga 92 - 94 stopnie ale kiedy auto zatrzymałem to po 10 minutach pracy na jałowym było 99 - 100 stopni a po wrzuceniu na obroty (4000 na 10 sekund) wróciło do 96.

 

Oczywiście kreska w pionie :!:

 

Czy to prawidłowe parametry :?:

Opublikowano

prawidlowe ( mieszczace sie w normie ) ... jezli temperatura nie przekracza 105 st to bedzie stala w pionie i to jest norma

 

wzrosla jak sie zatrzymales dlatego ze nie ma pedu powietrza ktory podczas jazdy chlodzi chlodnice i silnik

Opublikowano

Jeżeli przegazowałeś i spadła to znaczy że pompa ok :D

U mnie na jałowym na teście 7 widzę jak wzrastają obroty wentylatora a co za tym idzie nie jest tak łatwo wejść na 99 stopni przy temperaturze zewnętrznej +20. Przyznam że w upały +34 stopnie ta temperatura 100 stopni to rzecz rutynowa.

www.7er.pl > BMW7 Klub Polska
Opublikowano
przy przegazowaniu temperatura spada, bo pompa wody jest napedzana paskiem a wiec zaleznie od obrotow wału korbowego zmienia sie i jej predkosc.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
Kiedy odkręcimy korek od chłodnicy i pozostawimy auto na biegu jałowym można zaobserowować , że obieg jest znikomy dopiero po przegazowaniu widać strumień schłodzonej cieczy dzięki temu , że pompa dostała obrotów.
www.7er.pl > BMW7 Klub Polska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.